
#smellsmoke

5 yıl önce bir hatun bütün hislerimi yerle yeksan etti. Bence yüzüğü takana kadar kimsenin sevgisine inanmayın. Ben 5 yıldır sapım ve kafam rahat. Keşke karşıma beni tekrardan yeşertecek renklendirecek bir kadın çıksa 😞
Benim yaşadıklarımın aynısını yaşamışsın neden pes ettin?
İnsanın hayatına birileri girebilir çıkabilir bu çok doğal , Hislerimi yerle yeksan etti diyorsun. Sana tecrübe olmuş , Bundan sonra duygu ve hislerinden çok mantığınla hareket etmen için bir fırsat geçmiş eline.
Duyguların kökü bende değil mi? Neden bir kadının gelip de başımı oksayıp elimden tutmasını bekliyorum? Ki Bu kadar mı özvügensiz ve başkasının gözünde küçüğüm? Ağaçtan düştüm diye doğayı , köpek ısırdı diye hayvanları mı sevmemem gerek? Bu soruları kendine sor önce Düştüysen elbet kalkacağın günler gelecek!
Ne olursa olsun çoğu kadına güvenme ! erkeğin 1 kadının 9 nefsi vardır. Sen seversin onun kalbinde 8 kişi daha vardır... Bu yüzden bağlanma ve ayrıldığında duygusuz ol... Sen ağlayacağına ağlattığı günlere saysın o ağlasın.
Kadınlar sakın bana kızmayın. Aynı anda 10 kişiyle flörtleşenlere lafım.
Kral lise aşkıydı. Kendimizi tanıdığımız dönemlerde o darbeyi yemek nakavt hissi yaratıyor. Kendimi toparlamaya çalıştım, elbette bu süre zarfında ilişki yapmaya çalıştığım kızlar da oldu fakat sonradan ya kanka olduk ya da red yedim. Aslında özgüven olarak bir problemim yok, tanımadığım insanlarla konuşurum ama ilişki konusunda hem acemileştim artık hem de güvenemiyorum. Belki kilo olduğu için biraz güvenimi kırıyor olabilir ama sanmıyorum.
Mesaj yolladım
Annah o nasıl bir cümle köz diller falan :)
Hiç kimse yok🙂
Cevap
28Cevap
Şu an yok. Uzun bir süre de kimse olmasın mümkünse. Süt ve süt ürünleri perhizindeyim.😂
Ooo birilerine fena giydirme seziyoruz.. :D Umarım mesaj iletilmiştir karşı tarafa :D
Ha yok yahu. Sözüm meclisten dışarı😅. Yani göndermeden ziyade çok ağzım yandı. Uzun bir süre aşka mola veriyorum. Kimse aşık olmasın yakarım 😈
😂😂
ashha :D Soğuk su iç geçmiş olsun ne diyelim :D
😅😅👍
Çünkü gözlerine ay anam gözlerine 💋💋
Hayır öyle biri yok
@smellsmoke iç ses
Yav he he
haha :D benim iç ses çok fena ya :D
Sjjsjsj
Pek hoşuma gitmedi benim bu köz tabiri.
Dili köz sevgili istemem zaten..
Aklıselim dilli olsun😃😃❣️❣️
İlla etiket mi yapalım onu mu istiyorsun 😂😂😂
Evet var. 😊
Ateşin olduğu yerde olursam ya yakarım ya da ikimiz de yanarız. O yüzden cesareti olan buyursun...
Her an olabilir..
Hiç belli olmaz..
(Erkek adam gerdan kıvırmaz.. Hıhh) 😉🙊
Aşığım ama bu kadar bağırarak söylememek gerekiyor, biraz içten yaşamak gerekiyor. 😃
Hangi kıza yetişiyim manken gibiler ondan ayrılıp öbürüne ilgim gidiyor
Vardı, artık yavaş yavaş yok oluyor kalbimi resetliyorum.
Ahh Jensen’ım kapak fotosunda görüp geldim hemen. Çok seviyorum seni
Hayır yok.
Uzun bir süre olacagını düşünmüyorum. 😌
Keşke olsa bebeğim 💋 benim yerim.
Ben olabilirm ne dersin
Gif deki sevgili beyfendi; Jensen Ackles.
Dilimin kemiği olmadığı için manitte olmuyo🤦♂️
Cümlenin anlamını bilmiyorum
Hayır, öyle bir tip yok😂
Aşık olacağımı sanmıyorum
Olaya okadar uzağim ki soruyu ikikere okudum.
fptodaki adam hangi diziydi ya
Hayır, yok hiç olmadı da
Canlı mı cansız mı 😄
Hayır yok aşka kapalıyız
Demek isterdim düne kadar ama yok.
Olmazmı
... Yok...
Şu anda yok
Var tabisi de
Vardı bir vakitler..
Yok olmadı öyle biri
var var olmaz mı :D
Köz dil güzelmiş 👍
Yox bir daha hastalanmak istemem
Kırdılar maalesef
saçma geldi
Hayır.
oyle biri yokmus gec ogrendim
Varrr
Şu an yok
Evet
Yok kafam rahat
varrrrr
Kim
@sudemaydın kim sence
Yokkkk
Yok.
Neden olmasın 🤓
Yok bee keşke olsa
Benim olmamı istermisin
Yok Ki
Yok.
Yok.
Fındıklı Çikolata.
Yokk
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?