Sosyal fobisi olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yani böyle sesiz sakin, konuşmaktan kaçınan insanlar hakkında. Kendime benzettiğimden midir bilmem sessiz sakin kızlar daha çekici geliyor bana. Sizin fikirleriniz neler? Dünya sizce de bu tarz insanlar için çok zor değil mi?
Sosyal fobisi olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla