Ben sarhoşken resmen bundan faydalandı. Bu konuda onu pişman edecek ne yapabilirim?

Bi aptallık yaptım geniş arkadaş ortamı diye önemsemeyip eski sevgilimle aynı evde alkol aldım. İlk defa da bu kadar sarhoş oldum. Ben içerken mesaj atıyordu bir kere olsun beraber uyuyalım 3 yıldır hep bunu istedim vs diye. Ben her seferinde tavizsiz hayır istemiyorum dedim. Gece bi şekilde aynı yataktaydık ve ben oraya nasıl gittiğimi bile hatırlamıyorum ben kusarken falan baya ilgilenmiş üstümü değiştirmiş. Yakınlaşmaya başladık daha doğrusu o başladı. Ben zaten baygındım neredeyse. Ona çok kırgın olduğumdan onunla birlikte olmak istemiyordum ama itmeye konuşmaya bile gücüm yoktu ve bir yandan da benle ilgilenmesini özlemiştik. Sekse döndü olay. Ben bu arada iyice kötü oldum baya ağlamaya falan başladım öyle olunca durdu noldu diye. Bıraktık orada. Sonra ben yine arayı hatırlamıyorum sanırım biraz daha kustum yattım vs. Gözümü açmaya başladığımda yine bana yakınlaşmıştı yine bi anda kendimi ilişkiye girerken buldum. Uyanık bile değildim. Böyle bi insanı nasıl tanıyamamışım bilmiyorum. O da çok sarhoştu ama bünyesi dayanıklıdır. Olayların farkında olduğuna eminim. Bide bunun üzerine onun hayatında başka bir kız olduğunu öğrendim. Çok sinirliyim. Bir yandan yüzünü bile görmek istemiyorum diğer yandan gidip o kıza anlatayım kız kurtulsun diyorum ama o kız da benle ilişkisini bildiği halde devam etti. Tartışmak istiyorum yaptığını yüzüne vurup üzmek istiyorum ama bunu yapanın da umrunda olur mu bilmiyorum.
Ben sarhoşken resmen bundan faydalandı. Bu konuda onu pişman edecek ne yapabilirim?
Cevapla