Kız arkadaşımı sarhoşken bir erkekle aldattım aşırı pişmanım ne yapmalıyım?

Başlıklta belirttiğim gibi sarhoştuk ve en yakın erkek arkadaşımla kız arkadaşımı aldattım öpüştük. Fakat bundan aşırı derecede pişmanım keşke elim kolum kırılsaydı hastaneye kaldırılsaydım da yapmasaydım. İçim içimi yiyor. Kız arkadaşımı da kendimden daha çok seviyorum her şeyden daha çok seviyorum ama sarhoşluğa yenildim. Lütfen yardım edin çok pişmanım. Saçma olan şey ise erkeklerden normalde gram ilgi duymuyorum heteroyum. Ne yapmalıyım?
Kız arkadaşımı sarhoşken bir erkekle aldattım aşırı pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla