öyle her insana sarıp, kavga çıkaran Erkeklerden bahsetmiyorum tabii ki. Sadece kadınlara ahkam kesenlerden de bahsetmiyorum. Dövüş etmesini bilen erkekler, kendini ve sevdiklerini koruyabilen erkeklerden bahsediyorum 😇Çok etkileyici bir Sahneydi Luc 😃Ps: Şiddete kesinlikle karşıyım. ✌️
Dövüş etmesini bilen erkek, kadınların gözünde itici midir, çekici midir?
Spor dövüşleri bilen erkek kesinlikle çekicidir. Erkeğin ekstra fiziki bir güce sahip olması bir kadın için tav olmaya yetecek bir nedendir çünkü emanet edildiği erkekten bu gücü bekler ve hissetmek ister
Ay gerçekten Lucifer'ın en minnoş sahnesiydi ya ^^
Kendini ve çevresindekileri savunmayı bilen adam çekiciliği diye bir şey var gerçekten. Hiçbir eylemde bulunmasa da "asarım keserim" diye gezen çene kabadayıları bu gruba dahil değil kesinlikle. Hani böyle kangal köpeği gibi oluyor ya bazı adamlar. Nasıl güçlü olduğunu herkes bilir, uzaktan gören azıcık tırsar ama sevdiklerine oyuncu ponçiğin tekidir. Hah işte tam olarak böyle adamlardan bahsediyorum :D
Ya aslında hikayenin en alttaki mesajı çok güzel. "Kendi özgür iradenizle yaptığınız hataların suçunu şeytana atmayın. Efendi olun, sorumluluk alın" teması çok hoşuma gidiyor benim. Bir de bence orada anlatılan şeytan aşırı mantıklı. Suça teşvik etmiyor, özgür iradeni ve arzularını nasıl yöneteceğini bilemezsen cezasını veriyor sadece. Ay seviyorum <3
Zaruri durumlarda, savunma amaçlı kullanılabilir. Aslında bence bu kadınlar için de geçerli, kendini koruyabilmek adına... Ciddi, tehlikeli bir anda erkek her türlü savunmaya geçebilmeli; ama şöyle bir baktı diye de gidip kimse dövülmemeli 🤭
Senin sorularında da hep birkaç anı geliyor aklıma, ne gülüyorum 😂
Bilipte karşısındaki insanın canını yakmama uğruna konuşarak halletmeye çalışıyorsa ÇOK çekicidir. Son çare ve gerçekten gerektiği yerde birini dövüyorsa da aynı şekilde. Ama gücüyle kavgasıyla övünmeden mütevazi şekilde olması da yanında kaymaktır ☺️
Evet cekici gelebiliyor. Ben oyle dövüsüp kavga eden bir insan degilim. Ben kız icin bir kac kez kavga ettim. Bir güzel dövdüler beni. Sonra karate kursuna yazildim ( Bir zamanlar modaydi o kurslar) Birseyler ögrenirim saniyordum. Sonra ayni kiz icin bir daha kavga ettim. Yine bir güzel elden gecirip kenara biraktilar beni. Kız zaten beni sevmiyordu. Yedigim dayaklar yanima kâr kaliyordu. Ben boyle ara ara dayak yeyip hirpalandikca kızın bakislari degisti bana karsi. Sen benim icin neden bu kadar israrcisin ki diye sormaya basladi. Neyse iste gel zaman git zaman kız ile arkadas olduk. Yedigim dayaklarda bana anı olarak kaldi. Yani bazen dövüs bilmemekte kizlarin gözüne cekici gelebiliyor. Bunun nedeni de onun icin o dayagi yiyor olmamdi.
Niye bir kız için kavgaya girdin ki? Benim sorum şu genel anlamda aslında. Dövüş etmeyi bilmesi hoş. Babam hep der ki “dövüş etmeyi bilen adam asla böbürlenmez, kavgaya da girmez, mecbur kalmadıkça asla dövüş etmez”
@Sosyetic_SheqiiL Hoslaniyorum kizdan. Kizin abisi ile arkadasi da kizin pesinde dolasiyorum diye satasiyorlar. Sonradan ögrendim ki. Kizin abisinin arkadasida o kizdan hoslaniyormus. Ama bunu bilen yokmus. Bu yuzden o erkek bana karsi doldurusa getiriyormus kizin abisini.
@Sosyetic_SheqiiL Bende az cok biliyorum dövüs etmeyi. Hakkimi savunurum demek istedim. Artik bu isin sonunda ya dayak yersin ya atarsin. Bu isler boyledir.
Evet haklisin 🙂Yakinda toplu tasimalarda da bir kavgaya karisirsam sasirma. Bu maskeler yuzunden ya bizimkilerle ya da mültecilerle atisacagim. Biktim milleti uyarmaktan. Bi de ters ters bakiyor bazilari. Hastaneden ya da karakoldan yazarim artik.🤓
Dövüşmeyi bilen erkek... Evet durduk yere kavga çıkaran hırbolardan silahçılık oynayıp kendini mafya sanan kekolardan hoşlanmıyorum ama olası bir haksızlık anında yerden yere vuran erkek gözümde halk kahramanıdır erkeğim dayak yememeli bu onu benim gözümde güçsüz gösterir
Hâlen devam, bırakamıyorsun sana işledikten sonra. Yaşlandığımı hissettiğim gün bırakırım heralde. Çok da güzel beceriyorum, kıskanma. Kaktüs gibi can yakıyorum :D
Cidden mi? Aslında bi güzel dövsünler seni orda diye demiştim ben, ters psikoloji 😃 itiraf edeyim işe yaradı. Buralara gelemezsen anlarız ki temiz bi dövmüşler pat pat
Tayland'ın başkenti Bangkok, 163 harften oluşan yerel ismi ile dünyanın en uzun isimli şehri unvanını taşıyor. Guinness Rekorlar Kitabı'na giren Bangkok'un gerçek ismini okumak bir hayli zor.
Sosi ile bu rekoru 2 haftaya kırarım. Güveniyorum sana sosi :D
Siyah kuşak sahibi olarak kavgadan yana değilim. Eğer kendimi savunmak zorunda kalırsam o ayrı.. Gözünün yaşına bakmam kimsenin. Bana göre kavgacı bir erkek iticidir.
Kavga etmek sadece güç göstergesi değildir aslında yeri geldiğinde her erkek bir duruş gösterip sevdiği kadını ve çevresini koruyabilmeli... Bence önemli olan kavgada dayak yemek ya da atmak değil o durum gerektiğinde kavga edebilmek
Gerektiğinde koruyabilmeli. Çok hoşuma gider. Ben de boş değilim. Ölümüne dövüşürüm. Nasıl derler. İnadım, öfkeliyim, yapışkanım. Öldüremesem bile sakat bırakırım.
Kendim kickboksörüm bir çok kişiyle kavga etsem galip gelirim fakat spor amaçlı olmayan, olayları kavgayla çözmeye çalışan insanlar bana kalırsa muz için kavga eden gorillerden farksızdır. Olağanüstü bir durum olduğu zaman dövüşmeyi bilmekten daha önemlisi kendi canını sevdikleri uğruna riske atabilecek cesarete sahip olmaktır. Birini korumak için kaybedeceği bir kavgaya giren erkeklere her zaman çok saygı duyarım ve taktir ederim.
bazı erkeklerin gücü sadece kadınlara yetiyor bence çekici olan sevdikleri için gücünün yetmeyeceği durumlarda bile kendini tehlikeye atmaktan korkmayan onu ölümüne koruyandır onun dışında dövüş etmeyi dayak yiye yiye öğrenir insan
Erkek olarakta dövüş bilen birinin yanımda olması rahatlık veriyor. Öz güven veriyor 1 kişi bile olsa baya yeterli. Tabikide şiddetin her türlüsüne karşıyız. En kötü barış en iyi savaştan iyidir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Durum şöyle ki erkeklerle dövüşmesini bilmeyen bazı şerefsizler gücü bitek kadına yettiği için karısını dövüyor ve çevremiz bu şerefsizlerle dolu
Koruyucu olurum ve oldum da sevdiklerini ama şiddet uygulamam, karşıyım. En son kuzenlerle ettim zaten onüç yıl oldu. Akrabalar eşkıya mısın sen demişti.
Dövüşçüden kasıt eğer spor ise buna saygım var lakin şiddet anlamında ise ve bunu çekici bulan kadınlar varsa bir ruhsal test yaptırsınlar kendilerine. Ben koruma anlamında da olsa şiddeti doğru bulmuyorum. Zira insanın karşıdakinden farkı kalmıyor. Yasal bir savunma en doğrusu.
öğrense ne olacak, o dediğini ancak senelerini vermiş profesyonel kadınlar yapabilir. 3-5 ay spor salonuna gitmekle bir erkeği haklıyamazsın, hayal bunlar
Profesyonel sporcuyum antrenörlükte yaptım kadınların kızlarımızın bir yerden başlaması lazım erkek şiddetine son vermek için. yurumeye başladıklarında beri kendi çocuklarımı egitiyorum
Durduk yere birisiyle kavga etmem ama kavga etmem gerekirse de hiç acımam. ankarada cincine Samanpazarı hamam önüne tek başıma gece girip çıkmış insanım Allah'tan başka korkacagim kimse yok
o zaman inşaAllah denk geliriz ve sebebimiz olur inşaAllah. cum'a gecesi duam belki kabul olur. ama dediğim gibi dayak yersem şikayetçi olmayacağim, erkek sözü sana. tabi ki bunu karşımdakınden de beklerdim.
dövüş etmesini bilmek ne demek; hocam erkeğin cesuru dayak yiyeceğini bile bile kavgaya girendir; Türkiye de öyle adam bulamazsın, bizde adam toplanır ya da güçsüz herife saldırılır...
Kendini korumayı iticilik olarak görmek isteyenler gitsin sopa yesin. Böyle sorular türeterek sanki "öyle olmayı" seçenek olarak seçilmesininde bir mantık olduğunu düşündüren saçma fikirlere kapı aralıyorsun. Sağlıklı her kadının gözünde "itici olmayan"bir davranıştır. Çekici de değildir. Sadece "başının çaresine" ve/veya "başımızın çaresine bakabilen" olarak görülmeyi sağlar.
Saldırganlık testosteron hormonuyla ilişkilidir. Kadınlar da yüksek testosteronlu erkekleri tercih eder. Ama tabii "ilkel çorbanın" aksine giden kadınlar da vardır
duruma ve kişiye göre değişir. Gerekli ve ölçülü fiziksel şiddeti aşıyorsa uzak durmak lazım. Ornegin bir erkekle bire bir gelmeye korkan bir baska erkegin, bir kadina gucunun yetmesinden beteri yok. dikkatli secmek lazim
bence kadın erkek farketmeden herkesin bi dövüş eğitimi alması gerek veya bilmesi gerek çünkü türkiyede yaşıyoruz nerde ne olacağı belli olmuyor maalesef ki
Bence bunun çekici bi yanı yok gibi şiddet karşısıyım ama hoşuma gittiği için dövüş sporlarıyla uğraşıyorum bikaç yıldır. Ama maçlardan başka yumruk sallamadım en iyisi de budur