2 senelik ilişkim bitti askerden geldi 1 haftadır çok farklı davranıyor degisti. Kimseyi istemiyorum yalnız daha mutluyum dedi. Biz söz takicaktik askerden gelince. Her şeyi ayarlamistik. Gecen gün uzun bir mesaj yazdım barıştık ama sabah beni aradı 4 te, ben uyuyordum cevap veremedim bana dediki olmuyor ben yalnız kalmak istiyorum bitti ayrildik dedi engelledi her yerden sonra 1 saat sonra engellerimi kaldirdi. Ama hiçbir şekilde istemiyor pişman olursam o gün öleyim dedi. O kadar bekledim seni dedim, her şeye ya her şeye katlandim zor gününde ailesi bile yokken ben onun elini tuttum. Yapmasaydin yanımda olmasaydin dedi. Cok üzgünüm ben çok canim yanıyor bana bunu nasıl yapti , yapayalnız bıraktı beni. Dun akşam kuran okudum Allah'a dua ettim ve çokça ağladım. Ben onu bu kadar severken kiminle mutlu olabilirki kim onu benim sevdiğim gibi sevebilirki,1 ay sonra üniye gecicem iyi bir puan aldım tercihlerimi yapmam gerek ama hevesim bitti. Bu sabah ona yine yazdım bu mesajı sadece görüldü attı. Deli gibi stalk yapıyorum kimi takip etti ne beğendi ne yapıyor diye canım çok yanıyor aglamaktan gözlerim açılmıyor artık. Bu ayın 20 sinde 2. senemize girecez
2 senelik ilişkiyi bı anda bitirdi çok canım yanıyor çok üzülüyorum geri dönmem dedi pişman olursam öleyim dedi ne yapacam ben?
Merhaba Kalbi Temiz Kardeşim. Sevdiğin Çocuğa Yazdigin Mesajı Okudum. Paylaşımını Okudum. Yapilan Yorumlarıda Okudum. Bazı Kişiler Ezbere Konuşuyorlar. Askerden Yeni Geldiğini Belirtmissin. Askerden Yeni Gelen Herkes Bir Boşluğun Icerisindedir. Çünkü Bir erkek için asıl hayat askerden sonra başlıyor. Meslek derdi ev derdi düğün derdi butur düşünceler dahada çok artıyor insanın kafasında. Kişiliğini Gururunu Ayaklar Altına Atmayacak Şekilde Sevginin Ve Sevdiğinin Pesinden Git Derim. Biliyorum Beklemek Canını Yakacak Ama bekle askeriye psikolojisini bi kafasından atsin. Eminimki kendisi sana yazacaktır.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah razı olsun yorumun için. Bu en son attığım mesajdan sonra bana görüldü attı bir sey yazmadi. Sizce ben ona yazayım mi yoksa bekliyim mi artık. Baristik geçen gün sırf gece uyanamadim diye beni terk etti olmuyor dedi tek daha iyiyim dedi.
Kafasındaki bu psikolojiyi attıktan sonra yazacaktır sana. Sen usteleme onun yazmasını bekle. Daha fazla ustelemen onu sıkar. Kaçan kovalanır derler. Kovalama. Bırak o sana gelsin
Gittim bugün bidaha yazdım o bana dediki olmaz bizden yazma bana bsey engellerim seni dedi. Benim bir hatam olmadı bunu haketmiyorum yapma dedim. Gorusuruz dedi
Sizi anlayabiliyorum aynisini yaşadım, aniden olunca sizi daha cok etkilemiş terkedilincede dahada katlaniyor aci size tavsiyem tum baglanirini kopar yuzunu bile goremesin erkek olarak soyluyoruk eger icknde sevgi herhangi birsey varsa sana donebilir özlerse sevgi varsa tabi tum iletisimi bagalari kopar engelle sil suanda bende ayni durumdayim
0
14 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sevgisinden eminim. Ama psikolojisi çok kötü bu aralar bana geri gelir mi sizce
Yazma hicbirsey, sevgisinden eminim dediniz emin oldugunuz kişi bir baskasina gidemez ole kiz bulmak kolay mi bulsan bile seni arar o kizda yani ne bioiyim yani baskasina gitme korkusunu bosver insan ayrildiktan sonra hemen birini buluyorsa ve mutluysa zaten o iliskiden hayir gelmez ve sevmiyor anlami cikar aiz bu saaten sonra hicbirsey yazmayin artik sizinde katıldığınızi uzuldugunuzu ona gösterin baglantinizi koparin
tamam öyle yapicam inşallah pişman olur ve geri döner umarim. Ve şuana kadar olan ilişkileri en fazla 1 ay sürmüş bana demişti. En uzun seninle demisti
Sana abi tavsiyesi yasiniz kucuk anladigim kadari ile sev tabiki ama seninle evlenebilecek sana hayat kurabilecek birini sev insanin o yaslarda gozleri ve kalbi net goremiyor insan baglandikca dahada hirslaniyor dogru insan bulman ve bu kisinin dogru birisi ve mutlu olamaniz dilegiyle, seni seviyorsa sana doner
ben dayanamadım yazdım ona 2 gün oldu dedim.2 yıl da olur o dedi. bana dediki olmuyor bizden, ben şu an daha mutluyum dönmem dedi. Sonra uzun uzun yazdım ona. Ne anlatiyorsun beni tanimamissin okumadan siliyorum hepsini dedi. Kalbimi çok kırdın dedim. Sana olmayacağımi anlatıyorum dedi. Tek bir kelime daha yazarsan seni engellerim kaldırmam hayatım boyunca dedi
Ben sana yazma demistim Şu an kendini dahada düşürdun eger engellemediisen hemen oni engelle bak ise yarar ama bu cocuk jitirmis seven kisi noyle konusmaz, senin artik farkli goruyor ustune baya gitmissin demekki
Tamam iste sen ustune gittikce kaçıyor, senin dayanamadigini oda biliyor bu cocuk niye ayrılıyorki askerden gelince neden degissin amaci ne bunu sen daha iyi bilmen lazim iliskinizde neler yasadiniz sen cocugun neyin bu kadar etkilendin o senden niye kaciyor
Ben onu çok sevdim. O geldiğinden beri bı hatam da olmadı o da söyledi. Ama istemiyor tek kalıcam diyor. Bende bı başkasına gider korkusuyla ona yazıyorum surekli
Tamam da geleceksede bu sekilde gelmez sen baya baglanmissin anladigim kadari ile bu saatten sonra yazmayla arama ile konusma ile gelmez ancak kendi haline birakmalisin
Kanka bazen insanlar o kadar sevgiyi kaldıramaz alışmıştır yalnızlığa ilgisizliği sevgisizlige ve senin ki ona fazla gelir Şimdi değilse bile ileri de mutlaka anlar pişman olur sen bekle knk
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah razı olsun anne babasından sevgi görmeyen bir çocuk ben ona bu kadar sevgi verdim senin sayende hayata tutundum dedi askerden geliym söz kesicez dedi şimdi bı anda böyle yaptı aşırı canım yaniyor
Sana donecek ama biraz zaman tani ona cunku askerlik yapti ve pskolojisi yoruldu eve dondu meslek bulamama derdi kafasinda doldu birde sen ilgi bekleyince kaldiramadi demem o ki aetik tek bir mesaj atmq ozleyince seni sana yazqcak buna adim gibi eminim
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnşallah yazar inşallah dediğin gibi olur dayanamıyorum ben artık ağlamaktan ne hale geldim
Göreceksin Bak Yazacak Sana. Dediğim Gibi Kendisi şu an Bir Boşlukta Ve Ordan Bir Süre sonra kendi kendine çıkacak. şu an ona insanlar en yakınındakiler bile tuhaf geliyo. Bende yaptım askerliğimi kendimden biliyorum. Hatta şöyle birşey soyleyim ki anla nedemek istedigimi. Benimde sevdiğim kız vardı ozamanlar çok seviyordum. Mesaj atıyordu bildirime bakıyordum mesajını üstten okuyup telefonu cebime koyup tekrar derin düşünceler içerisinde kayboluyordum. Bu psikolojiyi attıktan sonrada yazan ben olmuştum. Kendisine yazman gereken herşeyi yazmışsın zaten. Bu süreçten çıkmasını bekle. Sabırsız şekilde bekliyosun biliyorum ama yapacak birşey yok senin imtihanında buymus. Senin gibi gerçekten seven insanlar az kaldı bu hayatta. Umarım sevdigin insan biran önce doner ve tahminime göre dönecektir inşallah bir ömür de mutlu olursunuz. Gönlünü temiz tut , tut ki herşey gönlünce olsun :)) iyi günler Allaha emanet ol.
@Mücahit3402 ya içimi o kadar rahatlattınki Allah senden razı olsun inşallah geri döner. Anlar inşallah onu ne kadar sevdigimi. Kimseyi görmek istemese bile hep beni görmek isteyen biriydi. Bide askerlikle alakası yok dedi bana. Daha yazmiyim değil mi bu mesajın üstüne. zaten görüldü atıyor sadece
@Mücahit3402 ben dayanamadım yazdım ona 2 gün oldu dedim.2 yıl da olur o dedi. bana dediki olmuyor bizden, ben şu an daha mutluyum dönmem dedi. Sonra uzun uzun yazdım ona. Ne anlatiyorsun beni tanimamissin okumadan siliyorum hepsini dedi. Kalbimi çok kırdın dedim. Sana olmayacağımi anlatıyorum dedi. Tek bir kelime daha yazarsan seni engellerim kaldırmam hayatım boyunca dedi
Seni istemeyeni sen niye istiyorsun ki ne olduysa oldu yaşandı bitti önüne bak böyle yaptıkça daha da soğur uzaklaşır senden bırak yoluna gitsin sende kendi yoluna bak kaderde değilmiş de geç yani kim bilir günü geldiğinde iyi ki olmamış dersin belki belli mi olur hayat bu
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 2 senelik ilişkiyi bı anda bitirdi çok canım yanıyor çok üzülüyorum geri dönmem dedi pişman olursam öleyim dedi ne yapacam ben?