2 senelik ilişkiyi bı anda bitirdi çok canım yanıyor çok üzülüyorum geri dönmem dedi pişman olursam öleyim dedi ne yapacam ben?

2 senelik ilişkim bitti askerden geldi 1 haftadır çok farklı davranıyor degisti. Kimseyi istemiyorum yalnız daha mutluyum dedi. Biz söz takicaktik askerden gelince. Her şeyi ayarlamistik. Gecen gün uzun bir mesaj yazdım barıştık ama sabah beni aradı 4 te, ben uyuyordum cevap veremedim bana dediki olmuyor ben yalnız kalmak istiyorum bitti ayrildik dedi engelledi her yerden sonra 1 saat sonra engellerimi kaldirdi. Ama hiçbir şekilde istemiyor pişman olursam o gün öleyim dedi. O kadar bekledim seni dedim, her şeye ya her şeye katlandim zor gününde ailesi bile yokken ben onun elini tuttum. Yapmasaydin yanımda olmasaydin dedi. Cok üzgünüm ben çok canim yanıyor bana bunu nasıl yapti , yapayalnız bıraktı beni. Dun akşam kuran okudum Allah'a dua ettim ve çokça ağladım. Ben onu bu kadar severken kiminle mutlu olabilirki kim onu benim sevdiğim gibi sevebilirki,1 ay sonra üniye gecicem iyi bir puan aldım tercihlerimi yapmam gerek ama hevesim bitti. Bu sabah ona yine yazdım bu mesajı sadece görüldü attı. Deli gibi stalk yapıyorum kimi takip etti ne beğendi ne yapıyor diye canım çok yanıyor aglamaktan gözlerim açılmıyor artık. Bu ayın 20 sinde 2. senemize girecez
2 senelik ilişkiyi bı anda bitirdi çok canım yanıyor çok üzülüyorum geri dönmem dedi pişman olursam öleyim dedi ne yapacam ben?
2 senelik ilişkiyi bı anda bitirdi çok canım yanıyor çok üzülüyorum geri dönmem dedi pişman olursam öleyim dedi ne yapacam ben?
Cevapla