Bazı kızlar nesnel olarak güzeldir. Bakan bir daha bakar. Ben de nesnel olarak çirkinim işte. Yaş 27. (Evlen demeyin umrumda değil, ayrıca mesele de o değil.) Yanımda "şu kız çok güzel" muhabbeti yapılınca rahatsız oluyorum. Bunu yapan insandan soğuyorum. Onlar öyle yaratılmış diye niye övgüler dizilir ki. Ben de şanssızım işte. En yakın arkadaşım erkekti. Böyle yapıyor diye ondan uzaklaştım. Artık güzel yaratılan birilerini görünce de üzülüyorum. Çok ağır geliyor her şey. Mutsuzum. Ben neden böyle yaratıldım diyorum. Bunu hak etmedim, diyorum. Evet güzellik geçici. Herkes yaşlanacak. Ama buna bende dahilim. Adil bir şey yok. Gençliğim, keşke güzel olsam, diyerek geçip gidiyor. Keşke bana bir miktar etkileyicilik verilseydi. Haftada bir falan bu durumuma ağlıyorum. Kimse bilmiyor ama çocuk istemememin sebebi de bu. Çocuk da benim yaşadıklarımı yaşamasın. Bu yüzden çocuk getirmeyeceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 22
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer