Insanları kıramıyorum, bu yüzden maddi ve manevi olarak zarar görüyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

insanları kıramıyorum, hayır demesini bilmiyorum, bu yüzden maddi ve manevi olarak zarar görüyorum. Bazende kullanıldığımı hissediyorum çok üzülüyorum. Haketmeyen kişiler karşısında aynı şeyleri yapıyorum ve neden şöyle cevap verip haddini bildirmedim diye kendime kızıp duruyorum. iyi veya kötü biri olsun bir şeyi söylemeden önce hep acaba kırılır mı acaba yanlış anlar mı larla boğuşuyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim. lütfen alay eder gibi cevaplar vermeyin.
Insanları kıramıyorum, bu yüzden maddi ve manevi olarak zarar görüyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla