Herşeye nazarım değiyor insanlara zarar veriyorum ne yapmam lazım?

sınıfa arkadaşım girdi ne güzel olmuşsun dedim sonra elindeki meyve suyunu komple üstüne döktü kıyafeti mahvoldu tüm günü öyle gecirdi
bir adam gördüm kardeşime gösterdim ne kadar uzun dedim adam dükkana girdi cıkarken kafasını kapının demirine çarptı kafasını tuta tuta gitti
öğretmen ne kadar hızlı yazıyo hem hızlı hem güzel yazıyo nasıl beceriyosa diyorum anında elindeki kalem yere düşmüştü
arkadaşım kahve içiyodu nasıl içiyosun ya ben sıcak şeyleri hiç içemem demiştim anında kız kahveyi eline bacagına döktü yandı acı cekti
bir cocuk gördüm düğünde ne kadar tatlı diye aklımdna gecirmistim cocuk anında yeredüşüp ağlamaya başladı
arkadaşlar anlatmakla bitmez benim gerçekten nazarım insanlara çok değiyor bunun gibi milyon tane örnek verebilirim benim ne yapmam lazım ya çoğunuz maşallah de diyeceksiniz ama mesela arkadasıma kahveyi nasıl iciyosun maşallah mı diyim ne saçma aklımaöyle demek gelmez bile ya da hoca tahtaya ne güzel yazıyo maşallah mı diyim? Ne yapmam lazım bu ne tuhaf bir olay enerji mi var gözümde ne var nasıl kurtulurum bu beladan artık zarar gelen insanlara ben üzülüyorum vicdan azabı duyuyorum
Herşeye nazarım değiyor insanlara zarar veriyorum ne yapmam lazım?
Cevapla