
Şimdiki söylem bu..
Bir kişiye bağlı kalınmamalı. Hayattan zevk alınmalı (!). Hayat bağlı kalacak kadar için kısa.
Tek kişiye bağlı kalmak aptallık..
Sizin içinde öyle mi?

Bağlanmsk özünde oldukça güzel bir histir. Kişinin bir yere, mekana ya da bir varlığa ait hissetmesini sağlar. Sevginin içinde iken, bağlanılan sevgili ana gibi yar, memleket gibi diyar olur insana. Tüm kişiler, yerler ve varlıklara kendini uzak, bir "ona" yakın hisseder. Bağlanmak bu yönüyle ruhsal, manevi bir teslimiyet taşır. Aynı zamanda bağlanarak birini sevmiş insan, kalbini sevdiğine armağan etmiş insandır. Tüm bunları düşündüğümüzde aslında özünde bağlanmanın sanıldığı gibi kötü bir his ya da alışkanlık olmadığını görürürüz.

İşin diğer bir tarafı ise zaman ve kişi ve hukuktur. Hemen bağlanmak, her insana bağlanmak ve size bağlanmayan insana bağlan elbette büyük hata olur. Seven insanların bağlanacağı insanı seçerken hem kalbinden hem aklından onay almış ise ancak, bu doğu bur karar olur.
hak eden bir kişiyse
ona bağlanmak gerek..
ancak bağlandığın kişi seni hiç hak etmiyorsa ve seni kandırıyorsa
o zaman aptallık
Belki de bunu hiç bilmeden bağlı kalan ne çok insan var
Hayır, tam aksine iyi karakter sahibi olmak bunu gerektirir, Rabbim kimseyi hayırlısıyla öyle şeyle imtihan etmesin...
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Neden aptallık olsun ki? O bağlı olduğu bir kişi ona her mutluluğu tattırıyorsa?
Rica ederim.
Cevap
8Cevap
Bana göre aptallıkla alakası yok. Eğer seviyorsam ve uyumlu bir ilişkimiz varsa hayattan onla birlikte zevk alırım
Eskiden daldan dala konardim şimdi tek esliligin tadını çıkarıyorum
Bir kişiye bağlanmak tam benlik. Taki beni sokağa koyuncaya kadar.
Tek kişiye bağlanmak güzel birşey ancak bağ kurmakta sıkıntı yaşanıyor.
Bir kişiye baglanıp beraber yaşlanıp ölmek eşsiz bişey
Bizimle yaşlarda bir kişi daha makul, malum her yeni kişi için enerji harcanması..
Sadakat budur ne aptallığı
Bence aynı anda en az 10 kişiye bağlanmalıyız😂
Benide listeye yazarmısın
Sazanlığın lüzumu yok bro. Ben wi-fi bağlantısı kastettim😂
Bende Wi fi im cok hızlı bana baglanabilirsini kastettim
Boşuna zorlama wi-fi da aramıyorum😃
Bedava GB bakıyon zar
Bana bir kişi yetiyor.
Bana göre değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?