Bir kişiye bağlanmak sana göre değil mi? Bir kişiye bağlı kalmak aptallık mı?

Bir kişiye bağlanmak sana göre değil mi? Bir kişiye bağlı kalmak aptallık mı?
Malum..
Şimdiki söylem bu..
Bir kişiye bağlı kalınmamalı. Hayattan zevk alınmalı (!). Hayat bağlı kalacak kadar için kısa.
Tek kişiye bağlı kalmak aptallık..
Sizin içinde öyle mi?
Bir kişiye bağlanmak sana göre değil mi? Bir kişiye bağlı kalmak aptallık mı?
Cevapla