Sizce de artık sevgili yapmak tek kişiye bağlı kalmak saçma geliyor mu?

Güncellemeler
8 ay
Bakıyorum da ben sosyal medyada aktif olmadım. Millet oradan birbirini buluyor ilişkiler yaşıyor cinsel bir şeyler paylaşıyor. Reelde de güzel çiftler görmek mümkün ama kime sorsam herkesin bir sürü sevgilisi ve cinsel geçmişi var. Benim bir kaç flört ve 2 tane ciddi ilişkim oldu onlarla da sadece ufak tefek yakınlıklar kurdum. Şimdi ilişkide sadakate maalesef inanmıyorum acaba sürekli farklı insanlarla takılmam mı gerekiyor.
Güncellemeler
8 ay
Aşk cinselliğe döndü bu devirde sanki herkes herkesle her şeyi yapıyor. Ben çok geride kalmış gibiyim. 25 yaşındayım ve artık geç kaldık bir şeylere.
Sizce de artık sevgili yapmak tek kişiye bağlı kalmak saçma geliyor mu?
Cevapla