Hiç kız arkadaşım olmadı yaşamak istemiyorum?

Arkadaşlar hiç kız arkadaşım olmadı. Bu yaşıma kadar bir kızla hem gerçekte hem sanalda konuşmadım. Sanaldan konuştum ama ödev okul gibi 5 dk lik sohbetler. Gerçekte 3 kız sevdim çok sevdim sınıfta kaldım 1 i yüzünden 2 sinin sevgilisi çıktı ve beni direkt engelledi. Birini de açıldım reddetti. Yakışıklıyım herkes diyor çevremdeki ama özgüven eksikliğim var ve kızlar böyle erkeklere bakmıyor herhalde. Çünkü tip var efendiyim küfür de etmem ama kızlar aksine küfür eden şımarık erkeklere bakıyor. Zaten okul hayatım çok başarılı değil. Fesat anlamayın hayatımda özel birisi olsun istiyorum konuşalım gezelim içelim. Ailem ile konuşmak farklı hayatımda özel biri olup onunla konuşmak, gezmek farklı. Allah tan ne para ne mevki istedim diğer insanlar gibi sadece bunu istedim ama hiç olmadı. Yaşamak istemiyorum bir iki planım var 1 aydir plan yapıyorum dünyadan gidicem yakında. Babam da baskıcı biri zaten okulda da başarılı değilim. Çok mutsuzum dipteyim yardım edin!
Hiç kız arkadaşım olmadı yaşamak istemiyorum?
Cevapla