Ortlamanın üstünedeyim ama kız arkadaşım yok?

Bakım, iş güç, giyim, kültür vs. ortalamanın üstündeyim. Hobilerimde var ama kız arkadaşım olmuyor. Her gün lanet ediyorum artık kendime. Öyle adamlar görüyorum ki, benden tipsiz, özgüven 0 anca boş konuşup ehehe gülsün, yanındaki kadını koruyamacak kadar cılız, tek derdi delik olan mal mal adamlar bile seviliyor. Koca bir yuh çekiyorum kendime. İyice karamsar oldum. Bazem hayatımı sonlandırmayı dahi düşünüyorum. Yardım eder misiniz?

Ortlamanın üstünedeyim ama kız arkadaşım yok?
Cevapla