Tartışmadan önce sevgilimle son buluştuğumuzda bir konu üzerine çarpık ilişkilerden hoşlanmadığımı söyledim.
Tartışma günü sevgilimin iki arkadaşını Ahmet-Ayşe birbirine önerdim. Biri sevgili arıyor diğeri terk edilmişti. Ahmetle sevgilim Ayşenin önceden çalıştığı Ali ile iş yapacaklar. Olmaz, Ali ile kız denemişlerdi dedi. Alinin başka sevgilisi var kızla da arkadaşlar. Ne olacak dedim takılarak. Bana bir de çıktığın kişinin arkadaşıyla çıkmak normal de istersen tam olsun dedi meydan okuyarak. Evet dedim ben de gülerek ciddi değilim. Çıldırdı birden bana korkunç bir vurguyla pisliksin dedi. İğrenç, midem bulanıyor nasıl bunu savunursun vs. Pisliksin lafını duyunca kafamı çevirdim konuşmadım.
(Küfür ve hakaret etmem kimseye dolayısıyla karşımdan da benzerini bekliyorum. Hakaretlerle ilgili tartışmalarımız da olmuştu. Benim yanımda düzgün konuşmanı istiyorum demiştim)
O gün geçebilir miyim vs dışında iletişim kurmadık. Gece mesaj attı bunu normalleştirmen midesizce iyi düşün diye.
Bu tarz ilişkilerden hoşlanmadığımı söylemiştim, sana takılmak için öyle söylediğimi biliyorsun. Ne olursa olsun bana hakaret etmen yanlış. Sözün için özür dilemeni bekliyorum dedim.
Böyle çirkin bir şey söyleyip özür dilememi beklemen çok saçma. Sıç ve sıva. Sıçtığını temizlemek sana göre değil gibi hoş olmayan şeyler söyledi.
Bence bir fikre katılmasak da saygı göstermeliyiz hakaret etmek doğru değil. Kaldı ki bu benim fikrim bile değil. İnsanlar normal bulup yapıyorsa da beni ilgilendirmez herkesin kendi tercihi.
O kadar tutarsız ki.. Kendi yakın çevresinin tümünün ilişkileri kızdığı şekilde. Sevgilisini aldatan, kızın tüm arkadaşlarıyla çıktıktan sonra şimdiki kız arkadaşıyla sevgili olan ve daha beterleri. Beni zerre kadar ilgilendirmiyor sonuncu çift de gayet mutlu fakat sen gidip bunların yüzüne pisliksin diyebiliyor musun dedim.
Kız kardeşim motorunu bir kıza sattı sevgilisi maddi olarak yardım etmiş yeter ki sevdiğim kadın mutlu olsun demişti. Hoşunuza gittiyse kardeşine alın çocuğu dedi. Çirkin bir şey söylemesine rağmen kötü bir söz söylemedim. Söylediğin çok çirkin bu konuyu kapatalım dedim.
Ben yanlış düşünsem ve bana yanlış bence dese hak veririm ama pislik demesini kaldıramıyorum. Özür dileyene kadar görüşmeyeceğim dedim bugün de telefonda baya tartıştık. Kavak yelleri yeni senarist arıyormuş beni oraya tavsiye etti ben de ona psikoloğa gitmesini söyledim ve engelledim.
Çok mu abartıyorum? Bu tarz tutarsızlıkları hep oluyor kendi istediğini yapıyor ben ufacık bir benzerini yapınca kıyamet kopuyor. Seviyorum da çocuğu ama soğumaya başlıyorum erkeklerden hepsi mi böyle aşırı derecede moralim bozuldu. Ne yapılır böyle durumlarda? Sözlerine göz yumdukça tartışmalarda hakaretlerine devam ediyor. Kendimi de bu kadar ezdirmek istemiyorum. Söyledikten sonra nasıl yüzüme bakabiliyor ona da şaşırıyorum. Normal mi bu? Siz ciddiyetle bu tarz kelimeleri sevgilinize söyleyip ilişkinize normal bir şekilde devam edebiliyor musunuz? Özür dilemek neden bu kadar zor?
Tartışma günü sevgilimin iki arkadaşını Ahmet-Ayşe birbirine önerdim. Biri sevgili arıyor diğeri terk edilmişti. Ahmetle sevgilim Ayşenin önceden çalıştığı Ali ile iş yapacaklar. Olmaz, Ali ile kız denemişlerdi dedi. Alinin başka sevgilisi var kızla da arkadaşlar. Ne olacak dedim takılarak. Bana bir de çıktığın kişinin arkadaşıyla çıkmak normal de istersen tam olsun dedi meydan okuyarak. Evet dedim ben de gülerek ciddi değilim. Çıldırdı birden bana korkunç bir vurguyla pisliksin dedi. İğrenç, midem bulanıyor nasıl bunu savunursun vs. Pisliksin lafını duyunca kafamı çevirdim konuşmadım.
(Küfür ve hakaret etmem kimseye dolayısıyla karşımdan da benzerini bekliyorum. Hakaretlerle ilgili tartışmalarımız da olmuştu. Benim yanımda düzgün konuşmanı istiyorum demiştim)
O gün geçebilir miyim vs dışında iletişim kurmadık. Gece mesaj attı bunu normalleştirmen midesizce iyi düşün diye.
Bu tarz ilişkilerden hoşlanmadığımı söylemiştim, sana takılmak için öyle söylediğimi biliyorsun. Ne olursa olsun bana hakaret etmen yanlış. Sözün için özür dilemeni bekliyorum dedim.
Böyle çirkin bir şey söyleyip özür dilememi beklemen çok saçma. Sıç ve sıva. Sıçtığını temizlemek sana göre değil gibi hoş olmayan şeyler söyledi.
Bence bir fikre katılmasak da saygı göstermeliyiz hakaret etmek doğru değil. Kaldı ki bu benim fikrim bile değil. İnsanlar normal bulup yapıyorsa da beni ilgilendirmez herkesin kendi tercihi.
O kadar tutarsız ki.. Kendi yakın çevresinin tümünün ilişkileri kızdığı şekilde. Sevgilisini aldatan, kızın tüm arkadaşlarıyla çıktıktan sonra şimdiki kız arkadaşıyla sevgili olan ve daha beterleri. Beni zerre kadar ilgilendirmiyor sonuncu çift de gayet mutlu fakat sen gidip bunların yüzüne pisliksin diyebiliyor musun dedim.
Kız kardeşim motorunu bir kıza sattı sevgilisi maddi olarak yardım etmiş yeter ki sevdiğim kadın mutlu olsun demişti. Hoşunuza gittiyse kardeşine alın çocuğu dedi. Çirkin bir şey söylemesine rağmen kötü bir söz söylemedim. Söylediğin çok çirkin bu konuyu kapatalım dedim.
Ben yanlış düşünsem ve bana yanlış bence dese hak veririm ama pislik demesini kaldıramıyorum. Özür dileyene kadar görüşmeyeceğim dedim bugün de telefonda baya tartıştık. Kavak yelleri yeni senarist arıyormuş beni oraya tavsiye etti ben de ona psikoloğa gitmesini söyledim ve engelledim.
Çok mu abartıyorum? Bu tarz tutarsızlıkları hep oluyor kendi istediğini yapıyor ben ufacık bir benzerini yapınca kıyamet kopuyor. Seviyorum da çocuğu ama soğumaya başlıyorum erkeklerden hepsi mi böyle aşırı derecede moralim bozuldu. Ne yapılır böyle durumlarda? Sözlerine göz yumdukça tartışmalarda hakaretlerine devam ediyor. Kendimi de bu kadar ezdirmek istemiyorum. Söyledikten sonra nasıl yüzüme bakabiliyor ona da şaşırıyorum. Normal mi bu? Siz ciddiyetle bu tarz kelimeleri sevgilinize söyleyip ilişkinize normal bir şekilde devam edebiliyor musunuz? Özür dilemek neden bu kadar zor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer