Arkadaşım ona geçmiş olsun demedigin için bana küstü sizce hakkı mı?

Çocuğu 1 yaşında veya değil tam bilmiyorum sünnet olmuş herkes geçmiş olsun dedi sen demedin dedi. Ben zaten yorgundum ne halde olduğumu bilen yok en önemli zaten onun çocuğu. Ayrıca çok saçma yani olduysa oldu ne var ki bunda bu kadar abartılacak. Gruptan ayrılmış bide çocuk gibi resmen bizim insanımız abartıyı ne seviyor.
Arkadaşım ona geçmiş olsun demedigin için bana küstü sizce hakkı mı?
Cevapla