Arkadaşım bana geçmiş olsun demedi, küsmeli miyim?

Bi arkadasim benimle bulusmak istedi. Hasta oldugum icin hastayim belki baska sefer‘e yazdim. Ve bi gecmis olsun bile yazmadi. Insan bunu bi is arkadasina bile yazar. O haric zaten tek bulusma arkadasim öyle derdimi anlatacak biri degil. Sadece bulusmak icin yazar, hal hatir sormak icin degil. Ama iyi anlasiyoruz bulustugumuz zaman baya gülüyoruz falan. Ama böyle insanlara ihtiyacim olmadigini fark ediyorum. Zaten hayatimdan herkeside cikardim. Abartiyormuyum yoksa kararimda haklimiyim?
Arkadaşım bana geçmiş olsun demedi, küsmeli miyim?
Cevapla