sevgili bile değiliz 1 ay kadar konuştuk ben birkaç kez kıskançlıktan ona dedim işte başkalarıylada konuşuyorsundur falan instagram şifresini verdi ama snapte kullanıyorsu snapı vermedi bende istemedim o tanımadıklarını ekleyince bende tanımadığım kişileri ekledim yanlış anlaşılmalar oldu konuştuk hallettik ama bana dedi ben yapsam yaparım kimseyi ilgilendirmez ama ben sadece değer verdiğim bir kişiyle konuşurum dedi bana böyle söylemen ağrıma gitti dedi dün bir kızı eklemişti attım profilini sonra geri çetkim kızla iyi konuşmalar dedim sinirlendim takipten çıkardım oda dedi bilip bilmeden yargılıyorsun yine o arkadaşımın arkadaşı dedi dedim seninle ne işi var falan dedi istek attı arkadaşıma sordum onayla dedi bende dedim bende ekliyeyim o zaman arkadaşımın arkadaşlarını oda dedi öyle değil eski kız arkadaşı yine barıştılar dedi falan aynı şey değil dedi bende tanımadığım kimseyi eklemiyorum dedim sonra sinirden ekledim ama şimdi dedim oda bu etti iki dedi bana böyle yapıyorsun bilip bilmeden ağır konuşuyorsun dedi umrumda değil dedi kimi eklersen ekle dedi isterkız olsun ister erkek olsun sonrada aynı şeyler tekrar etti en sonunda ben özür diledim tamam belki abarttım dedim ama bana sormalıydın beni biliyorsun dedim ona oda sana zaten her defasında dellillerle kanıt sunuyorum dedi sözlerimin değeriyok sana dedi belki böylesi daha hayırlıdır falan filan helalleştit gece boyu ağladım uyuyamadım sabah yazdım
Ben:yeniden tanışalım bu sefer her şey daha farklı olsun tabi sende istersen
O:Teşekkür ederim artık cidden hiç bir şeye tahammülüm kalmamış kendim için değil senin için diyorum olursa yanlış bir şey derim diye o yüzden teşekkür ederim
Ben:ya bende diyorum artık tahammül etmene gerek kalmayacak cidden söz veriyorum sana birdaha gerçekten konusunu bile açmayacağım dün ciddi anlamda mantıklı düşünemiyordum hatta düşünmeyeceğim bile birdaha
O:Ben seni anlıyorum ama sende beni anla ben artık eskisi gibi değilim bir kere hevesim kırıldımı kalbim kırıldımı ben daha o yola girmek istemem kendime bile şans tanımam bu hayatta o yüzden yorma kendini cidden kader böyle imiş
Ben:eskisi gibi olmayalım diyorum bende daha iyi olalım
insanlar bazen hata yapabilir hatasız kul yok ama telafi etmek istiyorum benim için değerlisin seni kaybetmek istemiyorum
Söylediğim şeylerin seni incittiğini ne yazık ki biraz geç anladım İçimde olmayan bir niyetle kalbini kırdım ve bunun için gerçekten üzgünüm Seninle olan ilişkimizin değerini biliyorum ve seni kaybetmek istemiyorum Lütfen beni affet
hatalarımdan dolayı pişmanım sana karşı duyduğum saygı ve sevgiyi anladım ve seni üzdüğüm için derin bir pişmanlık duyuyorum seninle olan ilişkimizde daha iyi bir noktaya gelmek için çabalayacağım lütfen beni affet ve bize bir şans daha ver
O:Bak ben sana diyorum hakkım sana helal olsun içimde şans kırgınlık vs yok ama ben kendimi biliyorum o yüzden sana bunu diyorum ben biliyorum kendimi yarın bir gün artık tahammül noktamda bir şey dersem kendimi affetmem şöyle düşün birde belkide böyle daha hayırlıdır
Ben:demezsin çünkü gerek kalmayacak sende böyle düşün bazen duygularımı doğru ifade etmekte gerçekten zorlanıyorum sana söz veriyorum bir daha düşünmeden konuşmayacağım söz
O:Bak bende sana şunu söylüyorum ben bazı şeylerde kendime söz verdim ve bu aralar artık kendime bile tahammül edemiyecek seviyedeyim olursa yanlış bir şey derim kalbini kırarım soğuk davranırım o yüzden gerek yok daha fazla uzatamaya sana kırgın falan da değilim hakkımda annenin sütü gibi helal olsun sana rahat olsun Hadi Allah’a emanet ol dedi bana bende peki dedim kalp koydu daha ne yapmalım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer