Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu özellikle saygılı ve egoist olmayan bir kız olarak abazanlara anlatamazsınız. Çünkü asla kabul etmiyorlar. Siz siz olun yaptığımı yapmayın. Bi kez oldu bidaha da yapmam bu hatayı. Direk engeli basın yeni üyeyim ilk haftamda karşılaştım. Sadece adımı sordu vermedim vermeyince ısrar etti ısrarı da hiç sevmem. Neyse buldu bi bahane adresini mi bulucaz vs dedi iyi tamam dedim verdim. Olay isimden sonra direk şu şekilde ilerledi:

Sonra ona sadece ismimi söylediğimi ve bunlara gerek duymadığımı gayet kibar bir şekilde anlatmaya çalıştım:


yolun açık olsun yiğidim dedim engeli bastım. Sonra bir de gelip bu abazanlar kızlar neden bu kadar salaksınız şerefsiz seviyorsunuz galiba diyip bir yerlerde bizi kötülüyor 😄 komik olmasınlar sadece isim verdigim halde butun özgeçmişini anında döken babayiğitler var. Bir de herkes benim gibi tepki vermeyebilir narsistlik var kimisinin kanında yani olabilir çok da irdelemeyin geçin böylesini ego kasacaksa iki erkek yazdı diye.. bunu bir başarıymış gibi dillendiren kızdan çok da bir şey beklemeyin derim.
Dipnot: yalnız adam nasıl da R yapıyor goruyor musunuz 🤠 adiyos ✋🏻17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAllah'ım sonunda şu konuyu açıklığa kavuşturdum sonundaa 🤲🏻
Cevap sahibi+1 yılFotoğrafları paylaşma amacım canlı örnek vermek ismi ve şehri sansürledim yanlış düşünülmesin
Cevap sahibi+1 yılBen gayet açıklayıcı yazdığımı düşünüyorum tekrar bi bak istersen
Cevap sahibi+1 yıl@aheste_06 zaten adamın dediğine ben de anlam veremedim fazla düşünmeye gerek yok
Cevap sahibi+1 yıl@aheste_06 İyi günler 😄
En İyi Cevaplar
Her insanda her duygu mevcuttur. Sadece o duygunun ortaya çıkma anı vardır. Egoistlik duygusu da herkeste mevcut ve eğer karşı taraf kişinin egosunu tatmin edecek türden mesaj atar ise karşı tarafın egosunu ortaya çıkarmış olursunuz. En nihayetinde bizler insanız, robot değiliz. Pek çok duyguları hayatı yaşayarak tadına bakarız.
Kızların ego kasma durumunun bir başka sebebi bulunmaz hint kumaşı misali bir tavır sergilemesinden yola çıkarak ego kasmaya çalışırlar çünkü karşı tarafa havalı, dokunulmaz gibi bir ortam yaratma peşinde olanlar olabiliyor. Çünkü bu hayatta yemek yemeğe nasıl ihtiyacımız var ise bazı duygulara da ihtiyacımız vardır. O bazı ihtiyaç duyduğumuz duyguları gidermek adına farklı bir yol izleyenler olabiliyor.11 Yorumla- +1 yıl
EİG
+1 yılGuvenemiyoruz artık günde kaç kişi yazıyoruz ki yüzde 97 si cinsellik peşinde çoğu abazaca mesaj atıyor alıştık bu duruma da ben ego yapmiyorum cevap vermiyorum genelde ya da direk engel✌
53 Yorumla- +1 yıl
Tamam da ne bileyim yani çok tuhaf oluyor 😂
- +1 yıl
Kendinizi bizim yerimize koyarsanız anlarsınız bence bu bahsettiğin ego değilde şüpheci yaklaşım.
- +1 yıl
Valla bende artık o kadar bıktım ki yemin ediyorum is yerinde eski bi eleman bizim güvenlikte psikolojik baskı kurmaya başladı geçen bana bir bagiriyo var ya hiçbir yetkisi de yok nasıl iğrenç insan öldü bu millet ya cidden kafayı yicem artik
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Durduk yere kimseye mesaj atmıyorum ki. Yorumlarda sürekli karşılaşıyorsak falan öyle takipleşip iki sohbet ettiğim kişi oluyor. Onun dışında pek bir tarafları kalkan , oynayan bir kıza denk gelmedim. Zaten kendileri isteseler de bana mesaj atamazlar. Çok kasıntı yapan birisi olursa da umursamam konuşmayı keserim olur biter.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben sırf bu yüzden atmıyorum. Nasılsın diyosun canım diye cevap geliyo. Ve bu bana canım diyen kadın benim hayat tecrübemin yarısından faydalansa bütün hayatı düzene girer, kendisine 1 kuruşluk hayırı olmayan asalak bi tip. Onun için ben mesaj atmıyorum aga inan hiç gerek yok. Taşa duvara sürt, dağlara taşlara konuş yine de mesaj atma 👌😂
30 YorumlaMerhaba,
Genelde kimseye mesaj atmam. Fakat bu konuda genelleme de yapmam. Misal genelde mod olan arkadaşlara bir şey sormak için yazdığımda çok güzel geri dönüş yapıyorlar. Hatta çok hoş sohbet olan arkadaşlarda var. Tabi eminim araların cinslerde muhakkak vardır.10 Yorumla
+1 yılEgoyu bilmem ama hayır dediğim için, cevap vermediğim için egolu damgası yediğim çok oldu. Biz kadınlara egolu demek yerine, erkeklere hayırdan anlamayı öğretin. Zira insanın en doğal haklarından birisidir hayır demek. Bu da bizi egolu ya da kezban yapmaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılSiz mağara adamlarına kalsa hepimiz egoluyuz zaten :dd
63 Yorumla- +1 yıl
Mağara adamı derken?
- +1 yıl
Ağız alışkanlığı 👐
- +1 yıl
Getir karşıma onları teker teker doveyim
+1 yılİstediği biri olsan emin ol böyle düşüncelere girmezdin sana böyle hissettirmezdi yani
55 Yorumla- +1 yıl
Beni isteyeni ben istemicem belki o zaman? 😂
- +1 yıl
Zaten yazmaz merak etme shdjfkf
- +1 yıl
İnsan ilişkileri aslında o kadar aptalcaki yanlış anlama ee o bana yaziyo belki ben begenmeyecem ee ben birini istiyorum o da beni istemeyecek amaan en iyisi bi dünya savaşı çıksinda ortalık karışsın 😂😂😂
- +1 yıl
Doğru 😂😂
- +1 yıl
Ahaha nasıl çözüm ama 😂😂
Şüpheci konuşmayla ego tarzı konuşma artık birbirine karışır hâle geldi.
Bu yüzden böyle anlaşılması çok normaldir. ✍🏻50 Yorumla
+1 yılKendi ezikliklerinden. Erkeklerde biraz kalite olsaydı kendilerini ağırdan satıp seçici olsaydılar kezbanların aşağılamalarına kurban gitmeyecektiler. Bu arada kezban derken sadece dikkat çekmeyen kızları kastetmiyorum. Güzel yüzlü, güzel fizikli bir kız da gayet kezban olabilir. Kalite karakterdedir.
30 YorumlaHerkes ego kasmıyor. Şahsen mesaj kutumu bile açmıyorum kimseyle konuşmamak için. Rahatsız edecek bir tip değilse iki kelime konuşurum ama fazlası beni rahatsız ediyor. Burada eğlenip ve zaman geçiriyorum hepsi bu.
10 YorumlaEgo kasmıyorum ama karşı tarafta kendini rezil etmeyi bıraksın bir zahmet. Zorla kabul ettirmeye çalışmak acizliktir.
40 YorumlaKimse mesaj atmıyor, artsada ego falan kasmak, kasan varsada kendini dünya güzeli falan sanıyordur belki, ya da sevgilisi vardır cevap vermek istemiyordur ilgilenmiyordur, ilgilenmeyince de sen bunu ego sanıyorsundur, başka seçenek yok.
00 Yorumla
+1 yılBu hemen olmuyor aslında hiç ego yok.
Biz masumuz yazıp yüzsüz gibi de gitmiyorsunuz
E bişey diyince de egolusun bilmem nesin diyip sayıp sövüp engelliyorsunuz ahaha bence sizde bı anormallik var00 Yorumla
+1 yılYurdum kezbanı bir kere şaşırtsa 😂 ama bunların hepsi yurdum abazaları yüzünden. Çirkin dedikleri kızlara belki verir umuduyla veriyorlar gazı 😂😂😂 iki ucu b*klu degnek yani
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Haksiz miyim 😂 yuzde 90 durum bu yani. Birkac akilli kadin ve erkek var iste. Onlar da birbirlerine denk gelirse medeni insan gibi tanisip belli bi iliski icerisinde oluyolar
- +1 yıl
Ah ah bende kiz arkadaş istiyorum ama işte
- +1 yıl
Ya kadinlarin tersleme sebebi de sey iste erkekler cok sapik ya. Akillari fikirleri cinsellik yani. Biraz da bundan. Bazilari cok israrci mesela. İnsan gibi hayir diyoruz anlamiyolar falan kadinlar da bikiyo. Bu boyutu da var
+1 yılEgodan degil karsisindakinin ne çıkacağını bilmediğinden beler yaziyorlar bi bilseniz bize gerçekten hak verirsiniz insan gibi konussak konuyu cinsellige cekiyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Nefret ediyorum o milletten zaten
Doğru kişiye atarsan niye ego yapsın bizim hem cinsler harbiden cinsler ben tanımadığım birini niye ekliyeyim ortak bir sosyal alanın yoksa gerçek hayatta muhabbet etmemişsen sanalda ne konuşacaksın
10 YorumlaOnların Çoğunun Bu Hale Gelmesi Tamamen Hemcinslerimin Sorunu. Aksini İddia Eden Olursa Onlara Sorum, Benzer Durumlar Neden Başka Ülkelerde Görülmüyor.
00 Yorumla
+1 yılEee ben kız olcam bana da o kadar erkek yazıcak egolu olmayayım da napayım hak veriyorum kızlara.. hak veriyorum ama tamamen haklı değiller bu bir ikincisi bu suç erkeklerin (Abaza olanlar)
00 YorumlaYabancılar daha iyi
Gerçi herkes farklı biz öylesine denk gelmişizdir
Bazıları öyle bazıları böyle00 YorumlaTürkiş kadınların özelliği. aslında bu abaza türkiş erkeklerin suçu. fazla ilgi gösterince şimarıyorlar haliyle..
00 Yorumla
+1 yılGururu okşanıyor çok normal. Bu rahatsız ediyorsa seni atmazsın. Yaşadığımıx hayat tercihlerimizden ibaret.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılKS deki kızlara mesaj atmıyorum :D Özellikle Mesaj kutusu açıksa hiç atmıyorum... Tahmin edebiliyorum oranın durumunu :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılego değil de kizlara çok yazan var çoğu da cidden amacı cinsellik
50 YorumlaKendinizi düşürmeyin o zaman abicim. Kız sana zorla silah dayayıp bana mesaj at demiyor ki?
10 YorumlaSanki erkeğe mesaj attığımızda egolu olmuyor gibi konuştun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılEgoluğun başkenti burası kardesim yeni mi öğreniyorsun
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılBen şimdiye kadar böyle birine denk gelmedim, demekki şanslıyım :)
00 Yorumla Ego değil herkes iyi değil ki ister istemez onyargi oluyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılTalipleri çok
Okyanus varken dereye niye baksınlar00 Yorumla
+1 yılHmmm. Beğenilmek galiba... hoşlarına gidiyor... Yani... aman ya işte 😅
00 Yorumla
+1 yılKral arz-talep bozukluğu var. Cok fazla abaza yaziyor normalleri de harcıyorlar (genel)
00 YorumlaGeneli egolu, paragöz. Kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar. Suratına baksan tükürülmeyecek kadınların gtlerini kaldırıyoruz. Ama asıl suç onlarda değil bizde.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİstenmediğiniz zaman ego oluyor
81 Yorumla- +1 yıl
Olayın istenmemekle alakası yok kadınların bir çoğunun bu olayında var zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelen mesajları görsen hemcinslerinden nefret edersin, ego değil duvar diyelim biz ona
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm doğru
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbartanlar var haklısın ama bazılarıda kendisinin abaza olduğunu çok belli ediyor
00 Yorumla
+1 yılÇünkü en çirkin kızlar bile o kadar güzel sanıyo ki kendini sanaldaki 40 yaş + abaza amcalarımız yüzünden. Tek sebebi bu😂 aklı başında olan insan zaten kimseyi küçük görmez
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ama daha önce kibar bir şekilde yazan birisini reddetmiştim. Çocuk benim naz yaptığımı öne sürerek resmen taciz etmeye devam etti. Birisi yazınca istemeden geriliyorum artık.
00 Yorumla
+1 yılZorla mı mesaj attırıyorlar, atmayın.! Kimin ne olduğunu bilmedikleri için konuşmak istemiyorlar.
00 Yorumla
+1 yılHarbiden bak. Yabancı kızlarla hiç böyle bir sorun yaşamadım.
02 Yorumla- +1 yıl
onlarin erkekleri abaza olmadığındandir
- +1 yıl
Olabilir. Zira Arz Talep dengesi diyebiliriz kabaca
+1 yılniye tanımadığın birine mesaj atasın ki çünkü
33 Yorumla- +1 yıl
ilgi alanıma giren konu olursa yazabilsin diye uzun zamandır kapalıydı erkekler yazmasın diye boş boş bildirim geliyo
Bende yok o huy ama istemiyorsam belli ederim
30 Yorumla
+1 yılkarşı tarafı küçük görürüm zaten ben
111 Yorumla- +1 yıl
öyle olmasam evet öyleyim derdim ve ayrıca bi erkek bana selam merhaba vs. yazarsa o benim gözümde yeterince küçülür zaten
- +1 yıl
O zaman iletişim nerde kaldı merhaba selam gibi şeyler iletişim kurmak içindir ama altını çiziyorum art niyet yoksa eger bu laflarla sen o kişiyi hakir görüyorsan sen insan olamamışindir ya da dağda yetişmiş insan içine çıkmamış birisindir hiç kimse kusura bakmasın yüzüne karşı da bu şekil konustuklarim çok oldu
- +1 yıl
sen bunu yazan kişilere bak bide ya 30 yaşında dayılar ya da 25 yaşında evde kalmış gibi hissedenler tabi sana yazan olmadığı için anlamazsın. ve ayrıca sosyal medyadan vs. birisine selam yazarak o ilişkinin nereye kadar gideceğini düşünüyorsun?
- +1 yıl
ayrıca insan içine çıkmayanların gün boyu telefondan gördüklerine yazması da aynı sen ve snein gibileri için bi durum. kusura bakma demişsnde umrumda değilsn
- +1 yıl
Birincisi çok merak ediyorum demişsin ya hani benim yasantimi bilmeden nasıl bu kanıya vardın çok merakediyorum hani insan içine çıkmayan demişsin ya bide onune gelene mesaj yazıyorsun demişsin ya bunu nerden biliyorsun çok merak ettim biraz aydınlatır misin
- +1 yıl
ayy neden aydınlatıcam be git aydınlan da gel banane senden
- +1 yıl
Bak Farkındaysan insan gibi bir soru sordum ve üslubunu bozarak cevap veriyorsun bunu farkındasın dimi
- +1 yıl
ya banane kardeşim
- +1 yıl
Peki sana Allah katına çıkmış egon ile mutluluklar dilerim
- +1 yıl
tamam
u +1 yılAtmayacaksın knk 😃
011 Yorumla- +1 yıl
Artik kimse umrumdadegil zaten yeter ben kimseye mesaj atmıyorum is yerinde zaten bi salakla uğraşıyorum
- +1 yıl
Yine kim geldi işyerine yahu 😅
- +1 yıl
Bizim eski elemanlardan biri sürekli psikolojik baskı kuruyor canıma tak etti
- +1 yıl
Sen de ona kur knk 🧐
- +1 yıl
Off bilmiyorum ama ne yapmaya çalışıyor anlamadim
- +1 yıl
Her şeyi kafana takma knk
- +1 yıl
Kendini şef sanıyor burada çok iğrenç bisey bu
- +1 yıl
Vay hadsiz vay 🧐
- +1 yıl
Gecen bana bir bağırdı simdi dogukan bey bakın kendi kafanıza göre bisey yapmayın bisey oldu mu bana sor bilmem ne yaptığım da bi kapı kilitleme olayı sanki adamın damarına bastik
- +1 yıl
Doğukan sen de adama ters git Allah Allah ya. Ne diye yapılanın altında kalıyorsun? Oturup bir de kafana mı takıyorsun?
- +1 yıl
Knk sadece yapmak istediğini çözüyorum mesela bugün de diyo ki bak sen onun bunun dedikodusunu ediyomusun işle ilgili edicem tabi kimsenin özel hayatı beni bağlamaz diyo ki bak ben burda arkadaş gibi yaklaşıyorum bakma yani daha kötü bisey yapmaya kalksam hepinizi öttururum diyo bu cesareti kimden alıyor çok merakediyorum
+1 yılHiç öyle olmadığım için üstüme alınmıyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılİki tarafta sıkıntılı
10 Yorumla Hastamız çok paşam ne yapalım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAbi aynı kafadayız. Su savaşları isteriz.
00 Yorumla
+1 yılhemen g ötleri kalkıyor ondan
00 Yorumla
+1 yılBunu sadece kızlar değil insanlar yapıyor diyelim
00 YorumlaAtmayin sizde, neden egomuzu oksuyorsunuz 🙄
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıltek ben insan gibi konuşuyorum galiba
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl🙈🙈🙈gec oldu ondan
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç bir kıza mesaj atmam, atarlar konuşuruz. 🥳
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhaklısın benimde bir yerlerim kalkıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle birşey yok
04 Yorumla- +1 yıl
@Canerik17 onun cahilliği işte sanki miktin ya tobe est ya ulan bi kaç tane erkek yüzünden bir populasyona cephe almak nedir
- +1 yıl
@Canerik17 boşuna dememişler ye iç gez ama kimseyede acıma anan baban hariç
kizlara hic bi zaman ilk mesaji atmican
00 Yorumla
+1 yılTürkçesi bozuksa küçümsenmeyi hak eder.
10 YorumlaBana gorede tam tersi erkekler ego yapiyo nedense
10 Yorumla
+1 yılEgo mego yoktur burda
00 YorumlaKarşıdaki ne kadar dayanabilyo ölçmek için
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Saçma bir şey
00 Yorumla
+1 yılKezolar
00 YorumlaErgen kafalı olanlar böyle.
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

