Mesajlara bilerek bakmayan insanlar neden bunu yapıyor, özgüven mi ego mu?

Benim 2 tane kız arkadaşım var, eski ama normal sohbet ediyorduk. Birisi WhatsApp, birisi Instagram. Konuştuktan sonraki atılan mesajlara bilerek bakmıyorlar, bazı erkekler de aynı. Bunlardaki özgüven, kendini beğenmişlik, egoistlik nereden geliyor çok merak ediyorum. Cidden böyle yapınca kendileri önemli biri mi oluyor, bazıları hiç mesaja da bakmıyor. Değer verdiğimiz için mi bunların havalanmış.
Güncellemeler
2 ay
Nefret besliyprum ve sinirleniyorum ben suçluyum yazmayacaksın ya da onlar yazdığında bakmayacaksın diyorum ama bu da benim suçum herhalde
Mesajlara bilerek bakmayan insanlar neden bunu yapıyor, özgüven mi ego mu?
Cevapla