Kizim 11 yasinda ve yasitlarindan kendini ustun goruyor fazla egolu bunun sebebi nedir?

Kizim henuz 11 yasinda ve ingilizcesi cok iyi 5 yasindayken anaokuluna bile gitmeden okuma yazma ogrendi hic bir yardim almadan 6 7 yasindayken ingilizceyi ogrenmeye basladi, fazla devamsizlik yapiyor ders calismayip sinavlardan yuksek not aliyor acaba ustun zekali olabilir mi?

Kizim 11 yasinda ve yasitlarindan kendini ustun goruyor fazla egolu bunun sebebi nedir?
Cevapla