Sözlendik ama ailem istedikleri gramı almıyorlar diye beni vermiyor, ne yapmalıyım sizce?

Arkadaşlar merhaba. Şimdi şöyle anlatmak istiyorum aile olarak hiçbir zaman destek almadım. Evin için hep bir gölge olarak durdum. Ne yaptıysam abim ve ablam kadar sevilmedim hep dışlandım. 2 yıllık bir ilişkim var her aşamasında aşle desteği aldık ve 1 ay önce çok şükür sözlendik. Ama kesim sırasında anlaşamadılar ailem ille de 20 gr 5 bilezik bir tuğra bir kelepçe diye tutturduk oğlan tarafı da alamayız durumumuz yok dedi. Aile bir şekilde zıtlaştı. Aileme defalarca uzlaşmalarını söyledim. İlle de 20 değil 15 gr da olabilir veya ille de 5 tane değil 4 tane de olabilir vs şeklinde sürekli uzlaşmaya çalıştım ama tam tersi iyice düşman kesildi bizimkiler. Söz atmak istiyolar sırf altın almadılar diye. Babam yanımda biraz annemin olmadığı zamanlar ama babama da Bu iş olsa bile biz konuşmicaz artık nişan düğün yapmam cesetim çıkar kız çıkmaz bu evden diyolar ama benim sözlümle 2 yıldır çok güzel giden bir ilişkimiz vardı bu konuşarda da asla pes etmedi çok direndik. Ben artık bizimkileri ikna edemiyorum. Sözlüme gitmek istiyorum ben gitsem üzülmezler çünkü bana lanetler okuyolar ama onları elaleme karşı mahçup etmek istemiyorum ama onlar da bir kere bile gelip bana sen ne istiyosun yüzük atmak istiyo musun diye sormuyolar ne yapmalıyım bilmiyorum
Sözlendik ama ailem istedikleri gramı almıyorlar diye beni vermiyor, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla