Ailem faturalı hatta geçmeme izin vermiyor. Ne yapmalıyım?

Türk telekom hat kullanıyorum hattım abimin adına abim geçen yıl 17 yaşındayken bana aldı bu hattı şu an 18 yaşındayım ama o zaman hattı alırken 18 yaş altı olduğum için o zaman hattı benim adıma yapmadılar abim kendi adına yaptı biliyorsunuz paket fiyatları da pahallı şu an Türk Telekom da 60 TL ye mobil yaşa 500 MB diye Bir faturasız paket kullanıyorum aylık 60 TL veriyorum ama internet de yok paketin içinde saadece 500 MB internet var oda çok az bana yetmiyor onun dışında pakette 1000 dk+1000 SMS var aylık 60 TL de veriyorum bu pakete bende aileme İnternetim az bana yetmiyor faturalı hatta geçmek istiyorum faturalı hatta bol İnternet var aylık 15-20 GB İnternet var ban yeter faturalıya geçebilir miyim diyorum aileme ama bana hayır sakın faturalı hatta geçme sonra fazla fatura gelir ödeyemeyiz seni kandırırlar sonra abinin başına bir şey gelir hat abinin adınadır falan diyorlar hep bana geçmeme izin vermiyor ailem. Ne yapmalıyım?

Ailem faturalı hatta geçmeme izin vermiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla