Kadınların çoğu Aşk için iyi erkekleri tercih etmez. Zorbaları, Psikopatları ve Kabaları tercih ederler. Tezi gerçekten doğru mu?

Kadınların çoğu Aşk için iyi erkekleri tercih etmez. Zorbaları, Psikopatları ve Kabaları tercih ederler. Tezi gerçekten doğru mu?
Merhaba!
Eğer gerçekten böyle bir şey varsa niye şiddete uğradıklarında şikayet ediyorlar ki, hiç bulaşma bu tip insanlara olsun bitsin. Aksiyona ne gerek var zaten zar zor hayatta kalmaya çalışıyoruz şu ülkede...
- "Kadınların çoğu Aşk için iyi erkekleri tercih etmez. Zorbaları, Psikopatları ve Kabaları tercih ederler. Tezi gerçekten doğru mu?"
Kadınların çoğu Aşk için iyi erkekleri tercih etmez. Zorbaları, Psikopatları ve Kabaları tercih ederler. Tezi gerçekten doğru mu?
Cevapla