Üvey abime karşı hislerim oluşmaya başladı ve çok iğrenç hissediyorum ne yapacağım?

ben 18 üvey abim 25 yaşında babamla annesi 5 yıldır evli ben daha ergenliğe yeni girmişken o 20 yaşındaydı hep rol modeli gibiydi gözümde cidden abilik yaptı bana öz abim olsa bu kadar olur ama hoşlanmaya başladım şu 2 yıldır durum böyle ve yeni yeni kabul ediyorum iğrenç hissediyorum herkese beni üvey kelimesini eklemeden kardeşi olarak tanıtıyor cidden çok benimsedi beni benim düşündüğüm saçma şeylere bak çocuk gibiyim ve bok gibi hissettiriyor bu durum
Güncellemeler
+1 yıl
sanırım hislerimi ona söyleyeceğim çünkü o bana mesafeli olmadan benim olmam çok zor aynı evde yaşıyoruz ve babamdan çok ilgileniyor bi şeylerimle bu yüzden mesafeli olmam imkansız gibi eğer hislerimi söylersem bana karşı ona göre davranır en iyisi bu
Üvey abime karşı hislerim oluşmaya başladı ve çok iğrenç hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla