AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Sabırla bekleyip doğru kişiyi bulmak çok önemli. Özellikle şimdiki zamanda bu kadar kadın cinayetlerinden dolayı aynı düşüncede ve sevgide olan bir eş önemli olan bence. Aynı şey erkekler içinde geçerli şimdiki zamanda kadınlar evliliği 2 altın ve sonrasında nafaka olarak görüyor çocukları kullanması da cabası. Yanlış kişiyle mutsuz olacağıma yalnızlığı tercih ederim. Kimse benim mutluluğumdan önemli değil.
Aralik'ta 27 olacağım, bırak evliliği, golüm yok sevgili bakımından... Çekingenliği atalı çok oldu, eskiden yavsardim kızlara olmazdı, yanlışı farkettim, bu sefer karşı taraf bana bi şekil geliyo ama..
Sanırım tek problem sevgili aramak... Evlilik beklentisi...
Ben 23 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ben kendimi başarısız ve çok şey kaçırmış hissediyorum etrafımda benim yaşımda evli çiftler var görünce canım sıkılıyor bence evet 30 larda hala bekar olmak başarısızlık. demek ki kimse bakmamış kimseyi bulamamışsin
Bence en iyisi 26 27 yaşlardında hem gençlini hem orta yaş hem yaşlılığını onunla yaşarsın.Çocuk olduğunda bile arkadaş gibi olursunuz.35 40 yaşında bebek olunca cocuk büyüdüğünde yaşlı olmak kötü. Hem bence 32 33 den sonra insan aşktan ziyade mantığa bakıyo özellikle kızlar çünkü yaşlar ilerleyince evlenmek zorlaşıyor. Sevmekten ziyade bu çocuk iyi parası var diyo. Mesela 32 33 değilde 23 24 yaşlarında olsaydı belki o erkeği kabul etmezdi.
Ya su evli olmak sap olmamak neden başarı olarak algılanıyor ya da sevgilim yok deyince oha naisl fan deniyor? Sevgililik işi bana çok saçma geliyor hiç o işlerle uğraşamam
Bence insan kendini ne zaman hazır hissediyorsa o zaman evlenmeli 18 yasinda evli olmak ne kadar normalse 30 yaşında bekar olmak o kadar normal bana göre !
30 yaşından sonra bekar olmak kısmetsiz ya da başarısız olduğu anlamına gelmez evlenmek bir amaç değil sadece bir mutluluk aracıdır yaşla alakası yok istesem şimdiye kadar milyon kez evlenmiştim
Bence ideal evlenme yaşı 30 veya üstü diyebilirim tabi bu kişinin isteğine kendini hazır hissetmesine de bağlı artık dünya o kadar çirkinleştiki görüyoruz izliyoruz evlilikleri
ikisi bir arada.. yani istesemıs olsaydım hayatımda biri olurdu bazen birini hayal eder beklersin sonra acaba doğru olanımı yaptım diye diye bir baktın 30 geçmişsin
Kime gore neye gore 30 undan sonra bir cok kisi hayat duzeni oturmus bir cok seye sahip olmus maddi anlamda guclu olup isi gucu evi araci olmus ya da olucak duzeni kurduysa rahatliktir
Evlenmek bir başarı mı bilemedim ama benim için zamanı gelmemiş demek ki her şey nasip 🤔
25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bir kızın elini bile tutmadım evleneceğime dahil umudum kalmadi hic
Kanka ben de 27 olacağım senle aynı durumdayım, daha en son umutsuzluğu bugün yaşadım... tekrar ayağa kalktım demin ve dedim ki olum ben evlilik veya sevgiliyi boşver, Adam Levine bile düşünmedi bunları...
Umutsuzluk iblistendir.
Başarı evlenmekle mi oluyormuş..
30 yaşıma gelip bir şirket kurarsam o zaman başardım derim işte. Evlenince ah başardım işte başarı demem.
Kısmetlerini beğenmeyip kibir yapmışsa başarısız, iyi bir kız olduğu halde kimse olmamışsa kismetsizdir evladim.
Evlenmek ya da evlenmemek bir başarı ya da başarısızlık değildir. Önemli olan doğru şeyi seçmektir. Bazılarına göre evlilik doğru karardır, bazılarına göre bekarlık en doğru karardır.
Evliliğin bir başarı sayılması sanırım sadece orta doğu ülkelerinde var. İğrenç bir kafa.
Tamamen kısmet ya. Hangi devirde kaldık. Evlilik hala bi başarı gibi görünüyor. Yazıklar olsun be.!
Evlilik bir başarı değildir. Önce buradaki algıyı yıkmak gerekiyor. Henüz zamanı gelmemiştir ya da hiç gelmeyecektir ama başarısızlık değildir.
Bir tercih olabilir. Kendi tercihinin dışında olan bir durumsa sebepleri ozaman konuşmalı ama başarısızlık dememeli.
İkisi de değil, başka sebepleri de olabilir. O yüzden bu soru hatalı akıl yürütmee tekniklerinden yanlış ikileme girer.
hayır neden başarısızlık olsun ki? Herkes kendini hazır hissedince evlenmeli. Bence evliliğin belirli yaşı olmamalı.
Evlilik bir başarı göstergesi değildir. Bu toplumun dayatmasından başka bir şey değil. Aksini iddia eden varsa buyursun.
Bugüne kadar olmaması da tesadüf olamaz.
Kısmetsizliğe baglamayıp bir bit yineği arar insan artık.
Çoktan devirdik o yılları ama ne derlserse desinler. Kendi yaşam tarzım ve kısmet her şey. Zorlama ile olmaz. 😀
Evet bir nebze başarısızlık evde kalmışlık denebilir annen sarımsak sirke ayarlasın başlasın turşu kurmaya :D
Ben 32 yaşındayım hâlâ bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç sevilmedim hayatımda 1 kızla bile tanışamadım çıkamadım buluşamadım flört edemedim bence ben başarısızım
Ve kısmetsizim şanssızım
yıllarca güzel olacagını ve yaşının hep aynı sanacagını zannederek , peşindne 1000 kişi kosarken 30 dan sonra 10 kişiye düştügü icin mutsuz olan kadın tipi. ee zamanında secimini iyi yapacan yoksa yalansın ve de boş işlerle de ugrasmıcan
Başarısızlıkla alakalı değil ya kısmeti ile karşılaşmamıştır ya da bekarlık sultanlık düşüncesinden sıyrılamamıştır
Belkide doğru insana denk gelemedik. 30 undan sonra dul olmaktan daha iyidir diye düşünüyorum. Hem artık erkeklerde evlenme yaşı 32. O yüzden pek sıkıntı yapmıyorum
Birçok nedeni olabilir.
Çıkan kısmetleri beğenmemek, hiç kismet çıkmaması, çekici bir fizik ve kimyaya sahip olmamak.. vs
hiç birisi değildir. başarı veya başarısızlık ölçütü evlilik olamaz. kaldı ki günümüz maddi şartları zaten insanları en erken 30 yaşında evlenmeye zorunlu tutuyor. eskidendi o 20 li yaşların başında evlenip 25 ine kadar 3 çocuk yapma devri
26 yaşına gireceğim. Çevrem tarafından daha doğrusu babam bir şekilde yaşımın geldiğini yuva kurmam gerektiğini söylüyor. Ama Önemli olan asıl sen ne istiyorsun budur.
Sen ne istiyorsun
Evlenmenin herhangi bir yaşı olduğunu düşünmwdiğim için yaşların da bir anlamı olmuyor
30 yaşındayım ve hala bekarım bunun ise başarısızlıkla alakası yok!
İnsanın 30 undan sonra cakralari açılır:) evliliğin ne kadar saçma birsey olduğunu idrak eder ve uzak dururlar.
Biz evlendikte ne oldu aman başarıymış yemişim başarısını 😀
Çok seçici olduğumuz ve hayattan ne istediğimizi bildiğimiz manasına gelir.
Evliliği başarı olarak görmeye devam. Hayret ediyorum bu topluma bazen. Hele bu platformda toplumumuzun acı verici cehaleti daha çok göze çarpıyor maalesef.
İkisi de değil saçma sapan batıl görüşlerden uzak durun ya
Akıllı olduğun anlamına gelir sazan gibi oltaya gelmemişsin işte ne güzel
35 yaşındayım..
beni evliliğe ikna edemeyen kadınlar başarısız :)
Mantıklı 😄
Kariyer yaptım cici kız. Başka bir anlamı yok. Birde evcimenim. Ortamım yok.
Ayrıca düğün işi çok saçma. Nikah kıydıktan sonra benimle Maldivlere gelecek kızı arıyorum.
Doğru kişiyi bulamamıştır veya bekar kalmak kendi seçimidir.🤷🏻♀️
Ne alakası var? Seçici olmak anlamına geliyor bu...
Doğru kişi doğru karar. Allahım hayırlısından hayırlısıyla nasip et 🙂
bence iki anlama da gelmez. Bu kişinin kendi tercihidir sadece
Klişe bir söz ile cevap vereyim o halde pilli Bebek. Nasip
Evlilik başarı değildir , olamazda.
Doğru insanla olmak , doğru kadını bulmak başarıdır.
Evlenmek istemediğin anlamına gelir, başarısızlıkla ne alakası var?
Henüz karşına anlaştığın birinin çıkmadığı anlamına gelir.
Güzel ve mutlu bir evlilik iyi ve sağlıklı bir evlat büyük bir başarıdır bence.
Hayır ya evlilik bir başarı bekar olmak da başarısızlık değil tercih meselesi
Yok be çocuğum ne alakası var. İnsanlar işini gücünü halledip ondan sonra evleniyor. Ayrıca evlenenlere de üstün hizmet madalyası verilmiyor
Kendimden de bildiğime göre, itiraf edemesem de başarısızım.
Her ikiside ne kıxçı kırıklar varsa onlar evleniyor sen istediğin kadar dürüst ol bu devirde kıxçı kırık olacaksın kahxpe vs bakıyorum da hep hayatı onlar yaşıyor
30 yaşında bekar olduğunuz anlamına gelir. Evlilik insanları ölçmek için yeterli bir şey değil.
valla yaş 30 u çoktan geçti ama soruya net cevabım yok :D
Evliliği neden bir başarı görürsün ki zaten sıkıntı burda
Seçici olduğumuzdan bekarız 😅 (30 yaşında değilim)
bir kez denedim artık denemem ve başarısızlık değil şansızlık diyorum kendi adıma