AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
kızsan büyük ihtimal kimseyi beğenmiyor erkekse fakir veya günlük takılan
İlgisinyo bu anlayış siz ilgisiz bencil duyarsız tahamulsuz sevgisiz insanlardan kaynaklanıyor 🙂
Asil 30 undan sonra dogru kisiyi bulman kolay ve isabetli olur
32 yaşındayım bekarım kafamda biri var o olmadığı için kapım kapalı
Halen bekarım ama ekonomik özgürlüğümü kazanmışım.🤘
eğer sağdaki gibi biriysen başarısız soldaki gibiysen kısmetsizsindir
iyi bir işim yok uni bitirmedim sanat bilmiyom daha ne olsum bekarim sonucta.
İkisi de değil. Kendince doğru kişiyle karsilasmamissin demektir.
Bir kadın kendiyle mutlu olabiliyorsa bu zaten başarılı olduğu anlamına gelir
Bosvermek güven sorunu bence bende bekarim 35 olcam tık yok
Aklı başındadır sadece. Evlilik çok büyük bir şey değil
20 li yaşlarda evlenebilse daha başarılı sayılacaktı.
Tercih meselesi bende ortalık bekardan geçilmiypr evlenmek isteyen hertürlü evlenir
Evlenemiyoz işte
Başarısız değil de hayatın cilvesi gülümsemiyor diyebiliriz
abi bu işin yası yok kı.. nasıp kısmet hersey.. gorevmıs gıbı ne bu ya basarısızlık vs..
Hayır bence kısmetsiz olduğmuz anlamına gelir daha ruh eşimizi bulamamışız demek
Beklentilerin yüksek olması karşına cıkanlarında bu kiriterlerde omamalarına dayalı
Kısmetsiz herhalde diye düşünüyordum ama başarısız galiba kendimi avuttum.
Yok Ya bir tercihtir 😄
Ama istemişse başarısızlık da olabilir 🧐
ne kader nede kısmet akllını kullanacaksın ki mutlu olacaksın
Devir öyle kötü ki evlenseler de 30 undan ayrılıyorlar
valla evlilik için acele edilmemeli bakın hergün haberlerde kadına şiddet ayrılık haberleriyle dolu o yüzden aman evlenmeyin.
evlilik başarı ölçütü değildir lütfen artık bunu kabullenelim
Evlenmenin başarıyla bir ilgisi yok kısmet işi de değil pek sadece para işi
Bende 30 yaşındayım ve bekarım
Aynı şekilde bende düşünüyorum
Kendimi suçluyorum
Dış görünüş olarak güzel değilim ondan mı çok mu basit görülüyorum ondan mı bilmiyorum
Olmayınca olmuyor işte
Gerçek aşk ile karşılaştım ama ilk aşk olduğu için çok hatalar yaptık :( Benim kalbimde hep o var o gelene kadar kimseyle olmam olamam :(
aşırı seçici olmak ya da fazla mükemmeliyetçilikten
evlilik ne başarıdır ne de başarısızlık sadece tercihtir
Biriyle yasamk korkutucu geliyor, sanki sürekli yargılanacakmış eleştirilecekmiş gibi hissediyorum. Sankj evlendikten bir müddet sonra aşk bitecekmiş gibi geliyor tabi aşk evliliği yapacak kadar şanslıysanız
Başarısızlık? Asla, duygusal tabanlı ilişkilerde uyum yok ise birlikte olmanında anlami yoktur bence
Bence ikiside değil. Evlilikte mantık ağır bastıkça dahada iyi sürebileceğini düşünüyorum.
Bu tercıhte olabılır ayrıca evlı olmak basarı degıl sonuna kadar surdurebılmek basarıdır cogunlugu husranla bıtıyor
Yasla alakali degil nasiple alakali bir durum. Evlilik, dogru insanla dogru zamanda yapilirsa saglam olur. Yasim geldi evlenmeliyimle olmaz olursa cok mutlu yuva olmaz.
yav tek derdiniz koca bulmak zaten, şu dünyada kötü giden bir şeyleri değiştireyim falan yok...
Dünyaya bir "insan parazit" daha katın ürüyerek anca..
Ayrıca Okuyorsan lisans yüksek lisans iş birikim derken zaten 28,30 buluyorsun sıçtığımın sisteminde, hele erkekler için 1 yıl kadar da askerlik oyalıyor...
28 yasına geldim ben dogru insanı daha bulamadım talip yok mu var evlenmek isteyen ama daha evet bu diyebilcegim insan cikmadi yani yasin degil icinden gelen kisiyle olman onemli
Bence hiçbiri anlamına gelmez kendinle mutlu oldugun ve standartlarının yuksek oldugu anlamına gelir yoksa her isteyen es bulur ama bence bu evlilik isi özenilecek birsey degil
Evine ekmek götüren kişiler bile 2x olmak için benim gibi azimle çalışmıyordur😂 oğlak intikamı ile geliyor 😂
@belirsizlikleriçinde bekliyorumm ama sen bekleyemiyorsun galiba😄
Bişey diyim mi bence KS yöneticileri falan bilerek xperimi vermiyor 😂
@belirsizlikleriçinde ayyy çok mızmız cıktın sende😂 inat yaptim ama 2 xper olup sen yazıcaksın bana 😃
Ne mızmızlığımı gördün 🙄😂 zor durumda kalsam, kurtuluşum elindeki anahtara bağlı olsa, kapıyı açmayacaksın. Şu an tam da buna benzer bir durumdayız
Azimli sıçan, duvarı deler. Çalışmalara devam bu saatte bile 😂
@belirsizlikleriçinde sürekli mızmızlanıyorsun belli değil mi😂😂
Bence tam tersi çok başarılı ve çok akıllı birisi olduğumu gösterir
Sorduğun en basarisiz soru tatlım 😃😃 tabi ki boyle bi anlama gelmez. hayatina birini alma konusunda bu kadar acele etmenin geregi yok
Kişinin kendisine bağlı istemediğiniz için bu güne kaldık isteseydik evlenirdik iyi insanla karşılaşmak önemli
Henüz 30 yaş sınırına gelemedim. Ancak evliliği de başarı olarak düşünmek yanlış olur. Bence doğru insan olsun 35 olsun. Sonuçta 25 yaşında evlenip 30 yaşında boşanmaktan iyidir.
Başarısız veya kısmetsiz değilimdir istediğim yaşta evlenebilirim ama şu anki durum tamamen tercih.
Seçimdir, kim ne derse desin umrunuzda olmasın kiminle nasıl yaşamak istiyorsanız öyle yaşayın o zaman evlenin ya da evlenmeyin. Sizi yargılananlar kendileri yapamadıklarındandır.
Kendi istediği halde bulamıyorsa biraz travmatik bir durum tabi🤣
Her ikisi de denilebilir olmayınca olmuyor mükemmel olsan da vermezse mabut neylesin Mahmut 😔
Doğru kişiyi bulamamıştır.
Her iki anlama da gelmez tercih ve yaşam biçimidir.
Ben 30 yaşın üzerindeyim ama hiçde öyle olduğunu düşünmüyorum
Kaderde ne varsa o olur akışa bıraktım ben. evliliğe de hazır hissetmiyorum o sorumluluğu kaldıramam gibi geliyor yaş 28 oldu
30a 4 kala :) evlerinirim İnşallah kocişimm nerdesinnnn.. Biri var amma o da beni görüyordur inşallah
göster kendini görsün o da , işi hızlandır yani :D
@refleks22 gösterdim başkan yemek yapıyorum giyiniyorum güzel güzel gülüşüm çok güzelmiş öyle diyorlar ve gülüyorum vb vb :)
anlamıyor mu hala bir şey :D
yemeklerden ona da yap biraz
@refleks22 yapıyoz da yemiyo beğenmiyo geçen elma yiyodum uzattım yemedi :) kıyma seviyor. Kaynanam rüyama girdi valla bol bol kıyma verdi bana. Sanırsam ki kıymalı yemekler yapıcam :) kocam kalp ben
Etli yemekler yapıcan artık 😁
Evlenmenin başarı sayıldığı bu ülke de. Bekar kalıp başarısız ölmeyi tercih ederim.
İkiside olabilir, benim amcamın oğlu var mesela çok kural koyuyor mesela daha önce sevgilisi olmasın istiyor öyle birini bulmak da çok zor 15 16 yaşlarında birini bulman lazım ki onu da kabul etmiyor, en kötü 27 yaş ve üstü birini bulması gerekir mesela ama o yaşta bekar kız bulmakta çok zor
amcanın oğlunun öncesi yok mu? bir de 15 16 dan uzak durun çocuk onlar
Ben öncesi var mı yok mu bilmem birader ben duyduğumu söylüyorum sana,15 16 yaşındakilerin de çocuk olduğunu biliyoruz biz merak etme sen 👍
Kesin resmi buyutup etek altına bakmışlardır eminim ama ispat edemem
Eğer iyi bi cindel hayatin varsa, hiçte bile. Evlilik eski bir tabu. Özellikle gençlerle birlikte oluyosan kendini de genç hissediyorsun.
Belki de tercih meselesidir ya da denildiği gibi kısmet değildir. Başarısızlık ile asla ilişkilendirmemek gerekir.
Şu dönemde bekar kalmak bence başarıdır. Herkes birbirine yıkılma döneminde aile olmak isteyen çok az bir kitle.
Evlenmek başarı olmadığı gibi, evlenmeden ya da evlenememek de başarısızlık değildir.
Valla bilemedim karışık bir konu iki faktör de önemli
Tercih olabileceğini düşünmek istermisin?
Seçici olduğumuz anlamına gelir ☺
İstesem 1 saat içinde evlenirim, aday çok ama tatlım ben istemiyorum ☺️