Sevgilimle bir konu yüzünden tartıştık ayrılmak istediğini söyledi ne yapmalıyım seri yardım?

Arkadaşlar sevgilim benden bir şey istedi bi kaç gün baya uğraştı yapmam için ve ben de ilk olarak onu yapmadım sonrasında kabul ettim ama artık istemiyorum yapsanda bir önemi yok dedi ve sonra 5 6 kere daha yapmak istediğimi söyledim ilk başta istediğinde alışık olduğum bir durum değil diye yapmadım filan dedim yinede artık istemiyorum dedi ayrılmak istedi düzeltmeye filan çalıştım boşuna uğraşma dedi sonra kendine iyi bak diyip ayrıldık ama hala wp imde ekli ya da snapımde filan numaram da kayıtlı sizce geri dönüp yazmalımıyım benden ayrılmasının sebebi benden istediği şeyi yapmadığım için güvenin kaybetmiş yazsam düzelirmi daha doğrusu böyle bir durumda ne yapmalıyım yazmalımıyım yazmamalımıyım ya da yazacaksam ne yazmalıyım bu bahsettiğim konuda biraz o haklı onu da belirteyim Daha çok kızlar size sormalıyım ben erkeğimde sizin görüşleriniz nelerdir bir kız ne düşünür bu durumda sevgilimin açısından
Sevgilimle bir konu yüzünden tartıştık ayrılmak istediğini söyledi ne yapmalıyım seri yardım?
Cevapla