bir kere o 21 yaşındaki kızla konuşmayı tamamen kes hem istemiyorsun hem kızla hala sohbet ediyorsun hala aldatıyorsun sevgilinle ilişkiye girmemişsindir umarım kendini daha da kötü hisseder çünkü. sevgilinin tepkisi ne olur bilmem ama sevgilim bana boyle birşey yaptığını söylese direk ayrılırdm ne kadar seversem seveyim. ama başka bir kız gelip ben sevgilinle yattım dese ona inanmazdım sevgilime sorardım daha önce söylemedi diye cok kızıp direk ayrılırdım. ama yaptığını inkar ederse şüphelenirdim sürekli gözüm üstüde olurdu ufak hatasında ayrılırdım. ama belki senin sevgilin merhametlidir ömür boyu vicdan azabıyla yaşayacağına anlat kendini affettirmeye bak derim
011 Yorumla
Soran+1 yılVicdan azabım geçti artık. Aşıdaki erkeklerin yorumları sayesinde geçti. Olan oldu napalım
- +1 yıl
Vicdan var mi ki sende zaten buraya oyle yorumlar gormek icin gelmssn gormek istediğini goruyorsun sendeki erkeklik degil Allah bildigi gibi yapsin..
Soran+1 yılBana baksana sen, Sevgilisi olup geneleve giden yığınla arkadşaım var benim. Bunlara ne diyorsun sen? Bunlarda aldatma mı oluyor. Sevgilisi ile yaşamayıp başkasıyla yaşıyor. Sevgilisini kirletmiyor işte
- +1 yıl
Aynen hayla yaptigini savunuyor ama ayni sey basina gelmeden Allah canini almaz ben boyle duydum bunu bilirim Allah islah etsin neyse hayirli geceler
Soran+1 yılYa cem bir git her şeyin içinden sen çıkıyorsun.
Soran+1 yılO an ne yapmak gerekirdi tahrik olmuştu ve kız eliyle bana neler yapıyordu
- +1 yıl
bir farkın yok o arkadaşlarından pislik herif umarım kız seni bırakmıstır
- +1 yıl
o*****lugunu hala utanmadan anlatıyosun rezil p*ç
u*kuruna bile sahip cıkamayan bir abazadan farkın yok pislik herif
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılİki satırlık adamlarsınız birde güven verip aldatma durumlarını kabul edemiyorsunuz. Sevgilinin suçu neydi? O kızın seni sevmekten san güvenmekten başka suçu varmıydı ben sevgilimin beni aldattığında kıyameti kopardım affetmek gibi bir hata da yaptım ama değmiyorsunuz. O kızın dünyasını daha fazla kirletmeye hakkın yok senin. Biz artık sevgililerimize güvenemez olduk o kızcağızda ömrü boyunca benim gibi kalbi kırık yaşayacak hep aldatılma korkusu taşıyacak. Yaptığını bile kabul etmiyorsun sen aldattım bile diyemiyorsun. Aldattın. Başka kızın yanında bile dursan konuşsan aldatmış sayılırsın yazık sadakat diye birşey bilemiyorsunuz. Daha ne diyim ben sana?
213 Yorumla- +1 yıl
Belliki canin yanmış
Soran+1 yılBakın kızın evine gitmedim. Anlık oldu anlıyormusunuz hemen hayvan gibi yargılamayın beni. Kız çok azgın çıktı bir anda başlattı.. Bende erkeğim ve olanlar oldu. Ama kız evine çağırsa gitmezdim asla. Böyle oslaydı aldattım derdim. Aldatmadım hala söylyüroum aldatmadım aldatma değil bu. olmaz.
- +1 yıl
Evet yandı sevgilininde canı yanacak verilen sevgilerin karşılığı ihanet mi kardeşim? Sevgiye karşılık bu mu? Kendin nasıl hesap vereceksin o kızın acı çektiğini görünce? Şuçunu kabul et o kız bunları hak ediyormu neyin bedelini o masum ödüyor? 5 dakikalık geçici heveslere aşkı değiştiren sizler sevilmeyi hak etmiyorsunuz direk yüzüne söylüyorum arkadan konuşmayı hiç sevmem sevgilime de diyecklerimi demiştm zamanında sen sevgilinin bunlari hak ettiğine inanıyormusun?
- +1 yıl
Soran eve gitmeyince sucsuz mu oldun kizla niye gorusup o ortama izin veriyorsun hayla da kizla gorusuyorsun
Soran+1 yılHaklısın sen
- +1 yıl
Ağzına sağlık cem. Soran kişi o kızı hak etmiyorsun onu daha fazla üzme öğrenemez deme her sır açığa er ya da geç çıkar yalancının mumu yatsıye kadar yanar kendin itiraf et ve cezana razı ol ayrılmak isterse hakkıdır itiraz etme onu incitme
Soran+1 yılKız bana mesaj atıyor napıyım. Oral yapamadık daha falan diyor hala istiyor işte. Sertliğimden etkileniyor sert yapıyorum gitsin diye ama o oyun zannediyor. Dahada cezbediyor
- +1 yıl
Zina edene bakire ya da bakir helal degildir.
- +1 yıl
Soylemez bu karaktersiz umaeim kiz ayrilinca baskasiyla mutlu olur bu da surunur.
- +1 yıl
Adam olan gerekirse numarasini degistirir hayla oraldan filan bahsediyor olm sen cocuksun beynin daha ergenliklten cikamamis
- +1 yıl
Çok haklisın cem sana katılıyorum adam olan numarasını da değiştirir demekki hala bişeyleri yaşamaya bahane arıyo ergenler bile böyle değil kalkmış aşağıdaki yorumlarda konuşan erkekler beni kendim getirdi diyo onlar da senin gibi iki satırlık adamlar o yüzden anlaşıyorsunuz inanmak istediğine inan sen devam et böyle saçmalamaya
Soran+1 yılYa bakın haklısınız. Şu an sevgilime mesaj bile atamıyorum. Ama benide anlayın lütfen. Kız tahrik etti ve oldu bir anda. Bende bilirdim aldatmamayı ama oldu işte oldu
- +1 yıl
Hatani üstlendin en azından buda birşeydir. Ama heveslere aşkı değistin bundan sonrada böyle kendini kandırır devam edersin. O kıza yazık kardeşim git konuş kızla onu incitmeden anlat hatanı üstlen ve pişmanlığını dile getir başındaki kara belayı sevgilin seni affederse halledersiniz cevap filan atma ötekine ses verme umudu kessin önce hatanı üstlen ve sevgiline yüzyüzeyken anlat pişmanlığını görsün gerisi ona kalmış incitme zorlama kararı versin sende adam gibi saygı duy
+1 yılSen tam bir kancıksın o kız bunu öğrenmesin çünkü öğrenirse hayata küser bir yandan öğrensin senin nasııl bir güzel kardeşim güzel kardeşim şerefsiz biri olduğunu öğrensin sen o kızı sevmedin sadece seks için aldın kız vermeyince kendinden 2 yaş büyük bir hadi işine ile yattın seni pislik!!!
20 Yorumla
Kardes seni elestirin burdaki kizlar ayni o yattigin kiz gibi. Sen bosver takma kafana giden gider. Hayat senin icin yeni basliyor. Daha cok sey yasican.
13 Yorumla
Soran+1 yılYani demi abi :) Erkeğiz sonuçta tadlara bakmak gerek
- +1 yıl
Hayla tatlara bakmak gerek diyor :-)
- +1 yıl
senin de o o****u evladından ne farkın kaldı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
canından çok sevmiş olsaydı ölsede böyle bişry yapamazdı ve bu şahıs yaptığı hata değil bilinçli seçim bir insan bir insanı sevse ölsede asla böyle bişry yapmaz yapamaz ve bazı şeylerin affı yoktu aldatmak sadece bedenen kirlenmek deşl ruhende öyle ve o kişi inşallah yaptnın 100 katımı yaşar ver herşeyin sonuçları vardır yaptın iyilikte yaptın kötülükte zaten ne bu dünyada neden öbür dünyada bu insanlar huzuru bulamıycaklar işte iykide herşeyin sonu var ve kimse yaşattığını yaşamadan ölmez
00 YorumlaYapman gereken en doğru şey her şeyi kız arkadaşına anlatmaktır. Gerçekten pişmansan bunu ona anlattığında o belki sana bir şans verebilir ve yolunuza devam edersiniz. Vicdanende rahat olursun.
Eğer kız arkadaşına bunu söylemezsen ve onu gerçekten de çok seviyorsan onun gözlerine baktığında o olayı hatırlayacaksın ve onun gözlerine bakamayacaksın...11 Yorumla
Soran+1 yılBakamıyorum işte. Ama anlatamam abi
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabiki aldatmış sayılırsın bitaneni kötüde hissetmelisin. Biraz hani çok azda olsa sahip çıkın be kardeşim şu u*kurunuza bu nasıl sevgi anlamadım ki bitanen var ve neyse madem sevgilinin çok seviyosun o kızı hemen def et mesaj falan atma ayrıcada bak söylüyorum o kız seni bırakmaz yapışır dikkat et
02 Yorumla
Soran+1 yılYapıştı abi zaten gitmiyor. Hala mesaj atıyor gecenin bu saatinde. Nasıldı ama diyor neler hissettin diyor oral daha yapamadık diyor. İstersen hep yapabiliriz diyor. Bu kız nedir böyle ya? Ne yani bu? nasıl birşey bu
Cevap sahibi+1 yılBilerek sana yapışmış olabilir sen onun sözünede hiç güvenme bir Bakmışsın nasıl olduğu önemli değil sevgilin öğrenivermiş bence öğrenmelide zaten ya neyse o kızıda nasıl yaparsın bilmem ama sustur arkadaşların nasıl kurtulmuşlardır ondan uzattıkça batarsın
+1 yılson pişmanlık fayda etmiyor ne yazık ki sevgili hemcinsim. insan kendine mukayyet olamıyorsa sonradan pişman olmak önceki yaşantısını çok etkilediği için düzeltmen zor hatta imkansızdır. güven bir kere sarsıldımı ikincisini yemez.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın işte o yüzden söylememek gerek
Kiza cok acidim, eger o kizi sevseydin baska bir kadin asla ve asla aklinin ucuna bile gelmezdi. Sen ask nedir bile bilmiyorsun. Umarim ki o kiz hemencik ogrenir ki senden ayrilir. Cunku sen ole temiz bir kizi hakketmiyorsun !
24 Yorumla
Soran+1 yılKötüsün sen ya
Soran+1 yılNe anlarsın sen
- +1 yıl
Sen cok anliyon belli kizla gorusmen bile hataydi o ortam olms sonucta
Bence sevgilini al ve buraya yazdıklarının hepsini anlat geri kalanıda ona bırak. İnsanlar hata yapabilirler evet. Kız içın çok kötü olmuş. Onla konuşarak en azından yaptığının arkasında durmuş olursun
02 Yorumla
Soran+1 yılYapamam bunu ya
+1 yılGuncellemeye tukureyim ben senin insallah sevgilin senden ayrilir gördüğüm en büyük kaşar evladisin geberesice
60 YorumlaOncelikle gecmis olsun kardeşim ama yanlis bir hata ayni seyi sevgilin yapmis olsaydi demedigini birakmazdin kendini o kizin yerine koyda dusun biraz mumkunse o kizdan uzak durmaya bak kardesim...
110 Yorumla
Soran+1 yılSevgilimden mi?
- +1 yıl
Hayir birlikte oldugun kisiden ama sevgilinden su konuda uzak ol ogrendigi zaman uzak ol ya da adam gibi ben bir halt yedim bir bok yedim bir serefsizlik bir kahpelik yaptim de acik acik soyle belli olmaz o kiz istedigini alamazda gidip sevgiline herseyi anlatma ihtimali var ne kadar soz verirse versin onemli olan bunu bir daha o kisiye yapmamak onemli olan iste sevgiline soylerim benle yattigini gibi tehdit edebilir kahpece baskasindan ogrenecegine serefsizce senin soylemen daha dogru olur kardesim...
Soran+1 yılAbi ya başka bir yol bulalım bu olmaz..
- +1 yıl
Bak guzel kardesim benim 4.5 yillik dugunume iki hafta bu yuzden iliskim bitti karim esim namusum dedigim kisi dugunume iki hafta kala csn kardesim dedigim adamin altinda yakaladim tavsiyem dogrulari anlat hadi diyelim evlendin nasi bakicaksin simdiki sevgilinin o zaman ki karinin yuzune ben yapmadim ama aldatildim nedeni el surmedim namusum gordugum icin aldatildim bu duruma gelmek istemiyosan karsisina cikip anlatmani tavsiye ederim zararin neresinden donersen kardir kardesim...
Soran+1 yılYaşım 19 abi evlilik falan olmucak ki bu kızla :D
Soran+1 yılSevgilimi dedim zaten abi bende Evlilik falan erken yani bir zaman gelir ayrılırız sonuçta diye düşünüyrum
- +1 yıl
Eee niyetin ciddi degilse sorun sacma o zaman allah ihsan etsin kardesim seni ama sunu unutma bu yaptiklarin gun gelip karsina cikarsa hic sasirma biriyle birlikteyken bir kisinin duygu sevgileriyle oynamak kahpelik serefsizliktir o kiz senin icin ne hayaller ne planlar ne umutlari var belki evlilik dusunuyo ama sevgilisi baska kizla yatar o kizda beni sevgilim seviyo diye ilerde evlencez diye umit bagliyo gercekten bu genclik nereye gidiyo gercekten boyle kardesim bir an once anlat kizida daha fazla kandirmaya gerek yok...
Soran+1 yılAnlatmıcam abi. Anlatılmaz. Bakalım neler olcak.
- +1 yıl
Sen bu yolda devam et ilerde gorurum yedigin bu boklarin aynisini sende yasayinca anlarsin milletin sevgileriyle duygulariyla oynamaya kendine fazla guvenme çekirge bir sicrar iki sicrar ucuncu sicramada ele verir tipin olabilir allah vermesin o ozendigin tipin kizlarin pesinden kostugun guzelligin yarın evin yadi ve yuzun taninmaz hale geldi ve birlikte oldugun kiside seni tipin icin sectiyse iki dk da yol verir...
+1 yılSen daha sevgiline verdigin sozu tutamamissin. Bide nefsini mi tutacaksin? Olan kiza olmus yazik o seni dusunurken sen gidip bir kizla yatmissin. Allahislahetsin!
13 Yorumla
Soran+1 yıl:(( Ama işte bende istemezdim öyle biri değildim ben gerçekten.
- +1 yıl
Seytandan daha seytan olan bisey vardir ki o iste nefstir. Allah nefsini islah etsin
Soran+1 yılYa kızın yüzünden kız çok azgın. Birdaha yapalım diyor gelmiş bana çok çok azgın
Şimdi yok aldatmadım falan ayağına bir girme baş baya isteye isteyen aldatmışsın kıza dürüst ol ama üstüne beni terk etme sana dürüst oldum diye üste çıkma !
06 Yorumla
Soran+1 yılTamam
Soran+1 yılsöylemedim konuşmaya devam ediyorum. Üstünede bir daha o kızla bugün seviştim. Halada konuşmaya devam ediyorum. Sıkıntı yok.
Soran+1 yıltamam sağol :)
+1 yılyaptığın çok yanlış. aldatmış gibiyim de deme bildiğin aldatmışsın çünkü. bu sevgilinin affedemeyeceği ve çok onur kırıcı bir şey. öğrenince terk edeceği belli yapacağın bir şey yok saklayacaksın ama için ne kadar rahat eder bilemem.
04 Yorumla
Soran+1 yılAma napıyım kız azgın çıktı
- +1 yıl
ha bir de utanmadan kız bilmem ne çıktı diyorsun. pardon da sevgilin varken bir kızla konuşma gereği neden duydun merak ediyorum. konuştuğun kız senin tabirinle azgın çıkmasaydı durum çok mu normal olacaktı. lütfen ama madem bir şey yapmışsın suçunu kabul et.
Soran+1 yılAmma şey çıktınız la siz bu sitedekilerin hepsimi sorgucu yeminle fenasınız siz ya..
- +1 yıl
teşekkürler
+1 yılKız arkadasının yerinde olsam öğrensem ayrılır daha da yüzüne bakmazdım yazık kıza yaa bide evlilik hayali kuruyodur :(
08 Yorumla
Soran+1 yılKuruyor da çok saçma değilmi bu yaşta ne evliliği sanki ayırlmıcaz ilerde
- +1 yıl
seven insan hayal kurar asıl evlilik konusunu acmazsa tedirgin olmalısın
Soran+1 yılDiyorsun heh. Peki nasıl konuşucam bundan sonra sevgilimle
- +1 yıl
bilemem itiraf edersen et etmezsen de hep öğrenmesinin korkusuyla yasıycaksın
Soran+1 yılAyrılıyım mı o zaman bumu olsun
- +1 yıl
Ben ayrıl ya da ayrılma diyemem ki
Soran+1 yılAyrılmam zatende
- +1 yıl
biraz bekle o zaman zaman var :/
bunu sevdiğin kıza hissetirme madem çok seviyorsun günahın kendi boynuna bidaha yapmıcaksan pişmansan olayı kapat okey?
02 Yorumla
Soran+1 yılTamam :))
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. 1 dakika mı sürdü zevkiniz..:)) neyse keyfin bilir valla... nedir bu aşırı suçluluk duygusu bunu da anlamak mümkün değil?
05 Yorumla
Soran+1 yılAbi aynen nedir bu suçluluk duygusu anlamadım bende? Başka erkekler yapıyor gidiyor anlatıyor bunu havalara uçuyor egolarını tatmin ediyor ben geldim burada konu açtım ya :D Abi bana birşeyler de allasen ya.. Ne bu suçluluk duygusu durumumu düzelt ya
- +1 yıl
erkek adam avcıdır birader... Başka hatunları düdüklese bile birini sever ve bağlanır. Senin duyguların tam olarak nasıl pek bilemiyorum ama fazla takma kafaya. O an keyif aldıysan koy g*tüne gitsin. Mühim olan anlık ta olsa mutlu olmaktır.. Ama sevdiğini de üzmemelisin. Yani karda yürüsen de izini belli etmeyeceksin. Anladın mı?
Soran+1 yılEyvallah abi sağolasın vallah :) Erkeğim abi ben istediğimi yaparım. Zarım yok birşeyim yok istediğim gibi takır takır
Soran+1 yılAdresi yolla direkt eve yollayım gelir l*n o bak :D
Doğruları söyle. Dürüstlüğun yüzünden seni affedebilir. ya da söylemeyip vicdan azabından deliye dönebilirsin. Basit.
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye vicdan azabı çekiyorum ben? Başka erkek yapsa mutluluktan uçar havalara girer?
+1 yılkiza itiraf etmen lazim kizsa da ayrilmaya gelse de sen soylersen affetme ihtimali daha yuksek bekletmeden soyle zamani ve kimden ofrendigi cok onemli
04 Yorumla
Soran+1 yılÖğrenebilir mi ki? tanışmıyorlar bunlar ama o kızın üniversitesinden bu aptal kızda. Resmen azgın birşeymiş ya.
- +1 yıl
ya ne olursa olsun kesinlikle soylemen gerekiyor bir hemcinsi olarak dusunuyorum sevgilinin. kesinlikle soyle sonucuna katlan cunku inan bana boylesi daha iyi olur ya da devam et en sonunda patla tutama icinde ya da hep sucluluk duy
Soran+1 yılÇok pişmanım. Diğer erkekler böyle pişmanlık duymaz mutluluk duyar ama ben pişmanlık duyuyorum neden böyle ya?
- +1 yıl
mutluluk ne ya sacmalama basi bir irksiniz mutluluk duyucaksiniz abartma adam gibi gut dogruyu soyle
Uzatma deyip kapat konuyu. Sevgiline anlat madem güven verdin. Ben böyle yaptımde sonucuna katlan. anlatamam bitirir diyorsanda böyle ilişkiye layıksın devam et. O bunu bilmiyor haketmedi çünkü
18 Yorumla
Soran+1 yılAyrılır ki kesin. Ama böylesini birdaha bulamam. Olmaz anlatmak.
Soran+1 yılyapmamda kız paso yazıyor ne güzeldi demi diyor birdaha yapalım diyor kız çok azgın çıktı ya
Soran+1 yılanlamıyor abi azgın çok azgın :D
Soran+1 yılsert erkek seviyor resmen bu hardçı ya :D
Soran+1 yılSuçluluk duygusu niye duyuyorum ki ben abi ya :D
Kızla konusmalısn.. Beni tahrik etti falan gibisinden.. Ağla yalvar ayrılır ama sonradan gönlünü alırsın umarm.. Seviyorsan bunu yapacaksın madem bir hata yaptn düzeltmelisinde.. Hatta musallat olan kzla konuşmayı kesmekle başla bence ise.
03 Yorumla
Soran+1 yılYapıştı ki birdaha yapalım diyor ya oral yapmadık daha dedi resmen azgın yemin ederim nerden çattık
sen anlatmalısın. bu pişman olduğunun bir göstergesidir. eğer seviyorsa yaptığın bu iğrençliğe rağmen affedebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam
Ayni aciyi yasarsin umarim. Vicdan azabindan gebermelisin ! Kiza soyle azicik seref !
15 Yorumla
Soran+1 yılKızın hiç mi suçu yok. O tahrik etti o azdırdı beni
Soran+1 yılBir anda oldu. Çalılıkların arasında oldu. Eve falan gitmedim eğer öyle birşey istese gitmezdim zaten ama bu anlıktı anlamıyorsunuz
- +1 yıl
Yuh çalılık mı ya kızın ne olduğu baştan belliymiş. Neyse bu kadar pişmansın madem sevgiline bahset ve kendini affettir bir şekilde kendini doğru ifade edersen bilemiyorum belki affeder o kızdan da uzak dur yalnız kızla zıtlaştığında bu olaydan sevgilini haberdar olmasını sağlayabilir daha kötü olur ayrıca kandırılmakta çok kötü bişey empati kur dürüst ol sevgiline ayrıca sevmeyebilirsin anlık olabilir ama başka bir teni hissettiğinde aldatmış oluyosun kendini de kandırma umarım halledersin bu durumu en az zararla
Soran+1 yılBahsetmedim.
Başkasından duyması daha kötü olur en azından dürüst davrandığın için senide seviyorsa sana bir şans daha verir bence ama yaptığın çok yanlış.!
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok yanlış biliyorum
- +1 yıl
Sakin buna inanip soyleme :D
neden böyle yaptınki sevgilin sana yetmiyor muydu tamam yapmışsın bir hata ama bence dürüst ol kız sana güvenmesin ileride yine yaparsan ne olucak '
07 Yorumla
Soran+1 yılCinsellik bile konuşmazdıki benle
Soran+1 yılBak sevgilimle sevişeceğime başka bir kızla isteyen kızla sevişmekte ne sakınca varki?
Soran+1 yılAma sevgilim vermiyordu ki
Soran+1 yılHaklısın ben anlamıyordum çünkü. Bu kız tam bir -ros-uymuş birçok erkekle yatmış kız çok azgın birşeymiş. Benide etkiledi i*ne kız
+1 yılSen ne yapsanda bu gerçek bir gün ortaya çıkar. Kıza yazık aldattın bari daha fazla bağlama kendine bir şekilde ayrıl
014 Yorumla
Soran+1 yılAma aldatma sayılmaz ki bu evli bile değiliz ki sadece flört yani nolabilir..
- +1 yıl
Nasil sayilmaz ya
- +1 yıl
Ya igrencelesme artik soran bunu simdi yapan evlenince de yapar
- +1 yıl
Karakter meselesi
- +1 yıl
ne demek aldatma sayılmaz, yapmıssın yapıcağını ötesi yok. O kızı biraz seviyorsan ve biraz da adamlığın kaldıysa ayrıl kızdan daha fazla aptal yerine koyma biraz empati lütfen..
- +1 yıl
Aynen mavibalon daha da o kiza yamasiyorsa bu karaktersizliktir bunun savunmasi olamaz
Soran+1 yılSöylemem.
- +1 yıl
O zaman yol al karaktersiz burada kendini aklayamazsin.
- +1 yıl
aldattığını söylemeden ayrıl daha fazla canı yanmasın kızın bari, ona her baktıgında hatanı hatırlayıp kahrolcaksın canından çok sevdiğin birine de bunu yapamazsn herhalde bitanem diye yazmıssın yukarıda kız için. Öyle olduguna emin misin?
- +1 yıl
O kahrolmaz eminim bu devam eder
- +1 yıl
Buraya akli sıra kendini aklamaya gelmiş
Soran+1 yılÖyle tabikide. O araya giren kız sadece bir o*s*pu
- +1 yıl
pekala aynı şeyin empatisini düşün sevgilin seni aldatmış olsa affeder miydin? araya giren bir şeref yoksunu sevgilimn aklını çeren insandı olabilir mi derdin? bizi kandırma lütfen asla affetmezdin
- +1 yıl
Bence de affetmez gunahini savunuyor o. ymus savunmaya bak
Aşk İlişkileri konusunda 775 cevap paylaştı. Aldattın sen kızı ihanet ettin sevgiline. Bunu kendine itiraf et. 😎
12 Yorumla
Soran+1 yılYoo
+1 yılyuh neden aldatin kizi ya manyakmisin sen benim sevgilim yapsa keserim girtlagini
16 Yorumla
Soran+1 yılAma kız ayartı ve gelmiş sürekli yaparız artık diyor nasıl kurutulacam ben bu salaktan?
- +1 yıl
ona sevgilin oldugnu soyle senden hic hoslanmadim lutfen beni bidaha arama de
Soran+1 yılsevgilim olduğunu bilmiyor bilse yapmazdı zaten. Ama gidip sevgilime anlatırsa ya durumu o zaman nolcak?
- +1 yıl
ozaman sevgilin oldugnu soyleme ama seni bidaha gormek istemiyorum beni arama kotu olur falan de zaten kendilignden uzaklasir senden
- +1 yıl
Sen neden sinir yapıyorsun?
Soran+1 yılben mi =
Burdan su sonuc çıkıyor senin irade zayif hadi bu olay kapandi diyelim ilerde bu kiz gibi biri ciktiginda onunlada sevisirsin sen bu boyle devam eder burayada sorarsin hep. bir an once iradene sahip cikmayi öğren
10 Yorumla
+1 yılSöyle sevgiline hissettiklerini. Anlayışla karşılar ama karşılamazsa da doğru şeyi yapmış olursun en azından
12 Yorumla
Soran+1 yılben nerden bulcam onun gibisini?
- +1 yıl
böyle diyorsun ama o çok sevdiğin kıza hala ihanet etmektesin. sırf kendi mutluluğun için mutsuz olmasına göz yumuyorsun. sadece söyle gerçekten üzgün olduğunu anlat. anlat ki öğrendiğinde o zamana kadar ona ihanet ettiğini ve öğrenmese hala edecek olduğunu düşünmesin. aldatmışsın işte ama bir aldatmayla olay bitmiyor arkasından iş çevirmeyi bırak
+1 yılSevgilinle ilşki yaşamıyorsan normaldir. o kızla sürer gider sevgilin seni terk eder
04 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim vermiyor zaten. Ondan böyle verse onla yapardım hep başkasıyla yapmazdım
- +1 yıl
O halde uzulme
Soran+1 yılYani demi :)
- +1 yıl
Yani
Acınasısın...
Al işte erkekler ! Kafanı duvara sürtüp ateş çıkarasım geldi !01 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi sevgilimle nasıl konuşucam ben :( yüzüne nasıl bakıcam.
+1 yılİgrencsin ve hala üstüme gelmeyin diyorsun , kiza itiraf et yaptığını bari daha fazla kandirma
04 Yorumla
Soran+1 yılkandırma değilki bu ne kandırması
- +1 yıl
Onu aldatmadin diye biliyor bu kandırılmaktadır değil de nedir.
Soran+1 yılBaşka bir mevzu bu
- +1 yıl
Kendini kandiriyosun devam..
+1 yılKnk sen bakma bunların böyle ahlak bekçisi kesildiğine. Ortada isteyerek yaptığın bişe yok. Olsa bile it gibi pişman olduğunu anlamak zor değil
04 Yorumla
Soran+1 yılYani abi pişmanım tamamda kız tahrik eti çok azgın birşeydi. Gelmiş hala ne zaman yaparız diyor. Birincisi hata olmuş olabilir ama artık akıllandım ikincisi olmaz yani
- +1 yıl
Kurtul Knk o kızdan
Soran+1 yılOral yapamadık diyor yapalım diyor bana gelmiş :D
- +1 yıl
Tamam bro gece gece ne ayrıntıya giriyon iki erkeğiz şurada :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazık be birazcık nefisli ol git sevgiline adam gibi söyle senin gibi bir şerefsizden ayrılsın
25 Yorumla
Soran+1 yılNiye ayrılacakmışım ya. Napıyım başa gelmeden anlamıyor insan. Asla aldatmazdım ben öyle biri dğeildim.
Cevap sahibi+1 yılDeğildimle olmuyor işte aldatmışsın benimde başıma geldi ama geri çevirmesini bildim sevdiğim insan için bence git sevgiline söyle ondan Özür dile gerisi sevgiline kalmış
Soran+1 yılne dedi senin ki?
Cevap sahibi+1 yılEvi hazırlamış beni bekliyomuş..
Soran+1 yılBen gitmezdim işte ama bu anlık oldu
Gizli Üye(30-35)+1 yılUmarım sevgilin bunu öğrenir. Kendi sevgilin dururken başkası ne ya? Birde gelmiş tam aldattım sayılmaz diyor.
33 Yorumla
Soran+1 yılSevgilimle seks mi yapayım
Cevap sahibi+1 yılE yap tabi! Birşeyleri paylaşacaksın onunla... Yeri gelecek bedenlerinizi de öyle...
Soran+1 yılvermiyordu
Erkeğin or.. Bu oluyor işte, kız yapsa ne yapardın? şerefi olan ayrılır tabi biraz Şeref kaldıysa.
04 Yorumla
Soran+1 yılBana küfür etme ya
Soran+1 yılNedenini sorardım mantıklı gelirse affedebilirdim ama eskisi gibi sevemezdim
+1 yılKötü bir durum okadarda iğrenç. Umarım öğrenmez, ama sen bu vicdan azabindan kurtulamassin.
03 Yorumla
Soran+1 yılDiğer erkekler yapıyor ama hiç vicdan azabı duymuyor ben niye duyuyorum
- +1 yıl
Onlar alışmış, böyle devam edersen sende alisirsin
- +1 yıl
Yaptigin kotulugun ayniai basina gelmeden olmezsin.
Aldattın ama aldatmadım diyorsun çünkü yüzleşemiyosun yaptığın hatayla. Yazık ya aldatmışsın işte yanlışıkla mı oldu?
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet hata ile oldu. Eve gitmedim anlık oldu çalıklıklarda oldu kız çok azgındı çünkü
Soran+1 yılİŞte onu soruyorum teselli verin diye? Ne yapıcam şimdi ben
Soran+1 yılAyrıldıktan sonra neden çekeyim?
Ulan senin gibi adamların sevgilisi olur, bizim olmaz. Adalet mi bu?
20 YorumlaBildigin aldatmissin l*n elin or*spyla! Puuu sifatina. Birde aldatmis sayilmam demi diyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞeyiniz kopsun inşallah. Siz her haltı yiyin yarın birgün el değmemiş kızları isteyin. Bu nedir arkadas yaa.
21 Yorumla
Soran+1 yılBende anlamadım arkadaş
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu kız senın sevgiline herşeyi anlatıcak onu yaptıktan sonra nasıldu bugun falan fılan dıye konuuşyosa senden hep daha fazlasını beıklıcek ve sen onu red ettıkçe sevgiline soylemeye kadar gidicek iş
013 Yorumla
Soran+1 yılE ondan sonra asla onla tekrar sevişmem ki
Cevap sahibi+1 yılbir kere yapan ikinciyide yapar canım :)
Soran+1 yılHaklısın galiba o azarsam ne olur bilinmez
Cevap sahibi+1 yıl:D bence bunu sevgiine söyle senden duyması daha iyi olur başkasından duyması kötü olurr en fazla kavga edersiniz ayrılırsınız ya da sonra gönlünü alamaya çalış.
Soran+1 yılYok ya olmaz öyle şey :D
Cevap sahibi+1 yıl:D yattığın kızın söylemesi daha mı iyi?
Soran+1 yılKız hamile kalır mı la acaba
Cevap sahibi+1 yıliçine boşaldıysan kalır :D
Soran+1 yılHap attırdım ama
Cevap sahibi+1 yıl:D hım
Soran+1 yılKeşke yapmasaydım ya
Cevap sahibi+1 yılyapmasaydın tabi yazık olmuş sevgiline
- +1 yıl
senin gibi insanlar neden yaşıyo?
umarım tez zamanda geberirsin de ülke senin gibi bir abaza dan kurtulur
Aldattığın kız hamile kalsın da gör :-) al sana türk dizisi
12 Yorumla
Soran+1 yılKıza hap attırdım :D
Noldu tatmin oldugunmu bari 2 dakıkalık zevkın bedelını agır odeyeceksın
06 Yorumla
Soran+1 yılAşağıdaki erkekleriyn yorumları beni kendime getirdi ki :D
Soran+1 yılSanmıyorum yapmaz o benle bile cinsellik konuşmuyor
Soran+1 yılAma şimdi gidip sevgilimle yapsam daha kötü olurdu
Hala aldatmış sayılmam falan diyosun ya helal olsunn. Bu b. kn içince boğul inş :)
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam canım
+1 yılaldatmak degilse bu ne oluyo kardesim? aldatmıssın dupeduz!
012 Yorumla
Soran+1 yılAldatmak başkasıyla çıkmak oluyor ya onada seni seviyorum falan demek oluyor bence. Bu hata oluyor aldatma değil
- +1 yıl
haha ve ha! ne kadar degisik bir anlayısınız var sizin oyle. kız arkadasın da gidip baskasıyla yatsa hata mı yapmıs olur acaba? isine geldigi gibi yorumlama istersen? sevgiline de anlat durumu bakalım hata mı yaptın dicek yoksa aldattın mı dicek? kendi kendine bedavaya avutma!
Soran+1 yılTamam tamam
- +1 yıl
umarım sevgilin ogrenir de suratına tukurur! senin gibi bir zavallıdan cok daha iyileri hak ettigi kesin.
Soran+1 yılGidip sevgilimlemi yapsaydım yani ne?
- +1 yıl
illa biriyle yatman mı gerekiyodu? bir de bunu aldatmaktan saymaman! piskin piskin cevaplar veriyosun okudum tek tek! nasıl bir midesizsin ya?
Soran+1 yılErkeğim ben cinsellik ihtiyacım var ne yapayım peki söylermisin? Sevgilimle yapsam kirlenirdi ama ben yapmadım hiç onla. Sonra orr*r*r*r*p**unun biri geldi aklımı başından aldı olaylar gelişti. Zaten sevgilisi olup yığınla geneleve giden erkek arkim var benim
- +1 yıl
eee tebrik mi edelim? evlendiginde esin hamileyken de git baskasıyla yat sonra hataydı de? ya sen hala kendini haklı goruyosan zaten allah akıl fikir versin. madem o kadar erkeksin git sevgiline soyle o zaman ben seni aldatmıs mı oluyorum diye de sor. alırsın cevabını sen.
Soran+1 yılYok yemiyor işte. Kızar falan. Ya başka çaresi yok mu bunun söylemekten başka. Hani konuşurken eskisi gibi konuşayım istiyorum
- +1 yıl
yok. ilk once diger kızı engellemen lazım! daha sonra aldattıgını kabul edip anlat. kendi ogrenirse tepkisi cok daha buyuk olcak emin ol.
Soran+1 yılYa niye anlatıyoruz yaaaa anlatmak yok.. O kızıda yok ederim bir şekilde yapmam zaten birdaha onla sevişmek hayır hayır
- +1 yıl
baskasıyla da sevisme! vicdanın rahat ediyosa diyebilcegim bisey yok.
+1 yılBiraz icinde gurur varsa oni seviyosan soyler ve birakirsin.
12 Yorumla
Soran+1 yılhayır olmaz !
- +1 yıl
O zaman burada bos bos konusmann bir anlamo yok eger onun yuzune bakabiliyorsan hayla adam degilsin.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl* senin gerizekali insallah sevgilin herseyi ogrenir igrenc pislik
10 Yorumla
+1 yılKanka toplumda sana hovarda derler. Ama benim gözümde pçsin. La o değilde vijdanın rahatmı
02 Yorumla
Soran+1 yılDeğil işte ama rahatlatırım herhalde
- +1 yıl
Zor la valla çok zor. Şimdi sevgiline bir hak dogdu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAldatmışsın aldatmadım dimi diye kendini teselli etme boşuna
02 Yorumla
Soran+1 yılAldatmadım. Sadece birlikte oldum. Ne onu seviyorum neden aşığım nede onla çıkma gibi bir planım var.
Cevap sahibi+1 yılO zaman kız arkadaşında bir erkekle hoşlanmasada senle beraberken öpüşse sorun yok aldatmış olmaz dimi ne çıkma gibi bir amacı var nede hoşlantı mantıklımı
Gizli Üye(18-24)+1 yılUlan sen nasıl bir kardeşimsin. Pişmanım demişsin son güncellemedede hala sevişmeye devam ediyorum arasıra demişsin. Allah uzun ömür versin Kız inşallah öğrenir, kahrolası terbiyesiz.
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkardeşimsin demedim üstte nasıl bir şe. refsizsin dedim yanlış çeviriyor site.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilinle buluşunca sevgilinin ellerinden tut , ben bir hata yaptım diye başla kardeşim...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılolan olmuş zaten :D madem pişmansın bir daha yapmazsın sende yani yapma
05 Yorumla
Soran+1 yılYapmam gerçekten yapmam :) Peki şimdi sevgilimle nasıl konuşucam?
Cevap sahibi+1 yılhavadan sudan :D şaka tabiki :D seni aldattım ama çok pişmanım diyecek halin yok tabi yani o yaşananları unutup sevgiline belli etmemeye çalış. bir şekilde bir yerden duymasın öğrenmesin diyede dua et :D
Soran+1 yılİşte yorum dediğin böyle olur. Çok sağol gerçekten.. Peki bu kızdan nasıl kurtulucam. Kız sürekli mesaj atıyor nasıldı neler hissettin diye daha oral yapamadık diyor. Birdaha yaparız istersen diyor
Cevap sahibi+1 yılhiç cevap yazma kıza. yani bence
Soran+1 yılSevgilime söylermi sence aynı ünivdeler?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBırak o kızı. Yalandan seviyorum ayakları yapma sakın
06 Yorumla
Soran+1 yılyani niye bırakıyorum seviyorum işte
Cevap sahibi+1 yılbir insan hem aldatıp hem seviyorum diyemez. Kimse yanlışlıkla yemez o haltı.
Soran+1 yılYa neden öyle diyorsun öyle oldu işte
Cevap sahibi+1 yılGit kıza anlat herseyi telefonda degil ama yüz yüze. Affederse affeder.
- +1 yıl
Ne sevmesi ya
Soran+1 yılaffetmeme tehlikesi var o yüzden olmaz
sevgilinide başkasıyla yatır ödeşin
21 Yorumla
Soran+1 yılAklına edeyim senin
+1 yılla biz daha birini bulamıyoruz -.-
11 Yorumla
Soran+1 yılAhahah bulursun kardeşim :D Onlar her yerde unutma
Kıçın kopsun diyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılSadece kıçım mı :D
Soran+1 yıltamam
Allah alacak o kızı elinden, açık ve net..
01 Yorumla
Soran+1 yılBakalım kardeşim
Git wattpad e yaz koçum
01 Yorumla
Soran+1 yılOlur yazarım selcun nickli kızın isteğiyle yazılmıştır da derim
Sonra bunun adına aşk diyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yapalım ya anlıktı
+1 yıltövbe et kanki. s
01 Yorumla
Soran+1 yılEtcem :D
+1 yılgüzel kardeşim or*spu cocu seni, gay p*ç
11 Yorumla- +1 yıl
Guzel degil gavvvvat
- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar