Eşimle ayrıldık nafaka istedim hakim beni nafaka ya mahkum etti. Bu nasıl adalet kadın nafakamı öder?

Evliliğimin ikinci yılında bir hata yaptım eski sevgilimle birlikte oldum. Cahillik diyebilir siniz bir anlık heves diyebilirsiniz. Eşim bunu öğrendi. Çok kavga ettik. Ve ayrıldık. Yaptığımın hata olduğunu bildiğimi pişman olduğumu söyledim. Geçimimi sağlamam için nafaka talep ettim. Hakim nafakayı benim ödememe hükmetti. Böyle şey olur mu Allah aşkına yaaaaa. Erkek ödemez mi nafakayı
Eşimle ayrıldık nafaka istedim hakim beni nafaka ya mahkum etti. Bu nasıl adalet kadın nafakamı öder?
Cevapla