Eşimi bezledim ama sonrasına ceza verdim. bu ceza uygun oldu mu sizce?

Eşim Cumartesi sabahı internetten market alışverişi yaptı. Biriken bebe money puanları varmış o puanlarla meyveli aptamil bebek gıdası almış. Ürünler gelince buzdolabına yerleştirirken gördüm. Sonra sen bebek misin diye güldüm o da senin bebeğin değil miyim dedi evet dedim eşim de ama hiç göstermedin deyince tamam o zaman seni bebek yapayım dedim sen kaşındın dedim. Eşim de tamam nasıl olacakmış o dedi sana bebek muamelesi yapacağım dedim. Yok yav filan dedi. Gel bakalım şu mamayı sana yedireyim dedim bir güzel yedirdim. Devamı var dedim tam bir bebek ol bakalım dedim. yatak odasına götürdüm. esimin üstünü çıkardım. Üstünde sadece çıtçıtlı body ve çorabı kaldı. Gözlerini bağladım eski bir kalpli çarşaf buldum onu önce yatağa serdim. evde hasta bezi vardı onu yatağın yanına getirdim. yataga yat canım dedim , yatınca ellerine ve ayaklarına yumuşak süngerden kılıflar geçirdim. kiliflarin iplerini bağladım birbirine. Elleri ve kolları bağlı idi artık kontrol bendeydi. Ağzına emzik verdim ve emziği çıkmasın diye arkadan lastikle bağladım. Geriye tek bezini bağlamak kaldi. body nin citcitlarini açtım çorabını indirdim belini yukarı kaldırmasını istedim. Bezi altına yerleştirdim bel bantlarını kapattım. Çorabını ve bodysini geri giydirdim. Son olarak çarşafın delilerinden çarşafın uzantılarınıdan iplerini birbirine bağlayıp kundağını Kulaklarına tıkaç tıkadım elektrikli süpürgenin sesi ona gitmesin diye. Odayı karanlık hale getirdim sonra ben temizlik yaptım. İkindiye dogru eşim uyanmış ama biraz debelenmis ama öylece kalmış. kalkamadigi için bana kızmış ve acıkmış. Bana kızdı bende bu sefer ona kızdım şakadan anlamıyorsun diye. Biberona süt koydum zorla içirdim. Ağzını tekrar kapattım. Sabaha kadar çözmedim öylece kundaklı kaldi ceza olsun diye. Hiç umursamadım seslerini kızmıştım ona çünkü. sadece şaka idi. Sabah olunca çarşafını açtım. Hatasını anladı. tuvaletten dönünce Yeniden hazır bez bağladım. o gün aksama kadar bezli durma cezası verdim. sizce iyi yapmış miyim?
Eşimi bezledim ama sonrasına ceza verdim. bu ceza uygun oldu mu sizce?
Cevapla