O kadar yoruldum ki ağlamaktan keşke benim de nasibim olsaydı da bende evlenseydim?

Evlilik tercih falan demeyin kesinlikle nasiple alakalı. Maalesef ki sadece bizim çabamızla olmuyor keşke bizim çabamızla olsa ama bazen olmuyor işte. Keşke ben de evlenebilseydim de bu kadar acı çekmeseydim ama neden benim için hayırlı olanı yanlız yaşamak ki? Neden allah bana nasip etmiyor evlenip mutlu olmayı?
O kadar yoruldum ki ağlamaktan keşke benim de nasibim olsaydı da bende evlenseydim?
Cevapla