Millet sakir sakir evleniyor seviliyor falan
bayram geldi artik baslarlar yine nezaman evleneceksin demeye ya anlamiyorum insanlar niye bu kadar dinsiz imansiz yani nasip olmadi zorla mi? niye ben nasip olmamis bisey yüzünden yetersiz çirkin ve egolu görünmek zorundayım? yetersizde degilim cirkinde degilim egoluda değilim olmuyor karṣıma ne düzgün biri cikiyor, çıkanla yürümüyor yani bi ṣekil olmuyor
7-70e herkese laf düṣüyor ya burada bile bikac ahmak teyze artik evlenemedin mi diyor disarda görsem ben asil size teyze dayi derim ama sanal alem iṣte neyse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Milletin ağzı torba değil ki büzesin, söylenen laflara hiç aldırış etmeyin.
Nasip kısmet işte, olmayınca olmuyor bende bekarım.
Aglamani gerektirecek bir şey yok ki insanların amacı bu negatiflikten besleniyorlar sen duani et hayırlısını dile çıkar
Allah seni büyük bir musibetten korumuş. Evlilik bu devirde saçmalıktan ibarettir.
Hiçte değil
ben kötü olan evliliklere bakmiyorum iyi olan evliliklere bakiyorum
benim cevremde evlenen herkes iyi ki evlenmisim diyor
Bakış açısına göre değişir tabi. Yani ben kaybettiğin büyük bişey yok diye dedim. İyi ki evlenmişim diyenlerin çoğu başaramamış olarak gözükmemek için öyle der. Anonim olarak dinlemek lazım birde kendilerini.
Aynen başlayacaklar yine yalnız bir bayrama gireceğiz ama yapacak bir şey var mı yok. Klasik cevap kismet
Ben de hiç evlenmedim bu sene 39 oldum umrumda bile değil içine sinen biri olmuyorsa mecbur değilsin
sorunda bu zaten içime sinen insan çıkmıyor karsima 2 3 senede 1 kisiyle tanisiyorum o da içime sinmeyince hop bekarlik devam
Içine sinmiyorsa sevmiyorsan asla evlenme ben öyle yapcam
Evlenmek isteyince koca bulunmuyor pek birden oluyor o işler
Neden evlenmedin kız 🧐
neden diye bi soru yok
Canim benim düşünme detaya inme cok kurcalama ortalama bir kismete evet de git evlen kendin icin yap bunu elalem lafini boş ver
Aman evlenmek ne ya hayatuninyasa
sanane kardesim sana mi sorcaz
Değişik senle geleni yardımcısi olsun kötü biseymi dedik
ben evlenmek istiyorum
evlenmek istemesem zaten bu soruyu sormam
ben sadece insanlarin bunu böyle söylemelerine üzülüyorum
Uzulmeni gerektirir bişey yok doğru kişi nasibin geldiginde elbett evlen ama biseyo pesinde çok kodunca senden kaçıyor
Özür dilerim bu arada eğer kirdiysam sanirim sinirden oldu tesekkürler yorumun için
Bu kadar düşünmemeli zararlı stres
bulalım