Evlenemediğim için depresyona girdim durup durup ağlıyorum ya napcam böyle?

Millet sakir sakir evleniyor seviliyor falan

bayram geldi artik baslarlar yine nezaman evleneceksin demeye ya anlamiyorum insanlar niye bu kadar dinsiz imansiz yani nasip olmadi zorla mi? niye ben nasip olmamis bisey yüzünden yetersiz çirkin ve egolu görünmek zorundayım? yetersizde degilim cirkinde degilim egoluda değilim olmuyor karṣıma ne düzgün biri cikiyor, çıkanla yürümüyor yani bi ṣekil olmuyor

7-70e herkese laf düṣüyor ya burada bile bikac ahmak teyze artik evlenemedin mi diyor disarda görsem ben asil size teyze dayi derim ama sanal alem iṣte neyse

Evlenemediğim için depresyona girdim durup durup ağlıyorum ya napcam böyle?
Cevapla