Konuşucak dert anlatıcak hiç kimsen yok o kadar yoruldum o Kadar bunaldım ki anlatamam istediğim hayat bu değildi?

Bilmiyorum ya 30 lu yaşların olgunluğuyla gençlikte cahillikle verdiğim kararların bedelini ödüyorum ya da ben değiştim bilmiyorum ama çok yoruldum

Konuşucak dert anlatıcak hiç kimsen yok o kadar yoruldum o Kadar bunaldım ki anlatamam istediğim hayat bu değildi?
Cevapla