Hergün Ağliyorum yoruldum bu hayatan hic bir hevvesim kalmadi artik?

Yoruldum cok yoruldum hergün ağliyorum neden benim kaderim böyleymis diye bütün arkadaslarimi kiskaniyom cok hevesleniyorum sonra olmiycagini biliyorum yatağa yatip ağliyorum.. ailemi seviyorum ama hic biseye izin vermiyolar 7/24 saat evdeyim ve evin işini yapiyorum ne arkadslarimla alirsveris yapabiliyorum ne cafeye gidebiliyorum hic sevgilim olmadi ama abim annem hergün bana orusbu diyolar orusbu gel surayi topla felan.. hic bisey yapmiyorum anca evdeyim sabah aksam ev işleri yapiyorum dayeni anneme yarin alirsveriş merkezinde indirim varmis gidebilirmiyim dedim hayir orusbuluk yapcan demi diyo abimle bikdim gercekten bikdim kişlik giycegim düzgün kiyafetim bille yok okumuyorum calismiyorum da ailem yüzünden molla verdim kenndi istegimle deyil.. arkadaslarimin kaderi yahda hayati neden güzel hepsi cok mutlu sevgililer var gezebiliyor güzeller okuyolar herseye sahipler benim istedigim kücücuk seyler neden olmuyo hergün agliyom tek caram aglamak Allaha dua etsem hergün hayatim güzel olur mu?
Hergün Ağliyorum yoruldum bu hayatan hic bir hevvesim kalmadi artik?
Cevapla