Kizlarla aram hic bir zaman iyi olmadı bu hayata sadece nefes almak icinmi geldim?

Yasim 20 97 liyim bu zamana kadar hic düzgün bir iliskim olmadı tipim desem cirkin degilim ama hangi kizla konusursam konusuyim suana kadar hic biriyle bulusamadim biriyle 2 ay mesajlastik araştık biriyle nerdeyse 1 sene ama hic bulusmadilar benimle bulusuruz dediler bahane buldular ektiler hep neden böyle oluyor anlamiyorum herkes kizlarla bulusuyor rahat rahat ama ben konusuyorum sadece mesajda bulusmaya gelmiyolar ve birden bire birdaha konusmayalim falan ben neden böyle bir kaderim var hic bir zaman sevgilim olmicak gezemicez biliyorum yasim geldi gecti 15 yasindaliler bile takiliyor kizlarla kendimi yetersiz hissediyorum lütfen tecrübeli abilerim bana yardimci olun nolur
Kizlarla aram hic bir zaman iyi olmadı bu hayata sadece nefes almak icinmi geldim?
Cevapla