Hala sevgili olamadik ama ayni yogunlukta konusuyoruz bunun sonu nereye gider?

Alti ay once tanistik ve asiri yavas ilerledigi icin bir ara gorusmeyi bile kestim. O zamanlar uzun uzun anlatti benle bastan beri ciddi dusundugunu evlilik amacli tanistigini ama once beni tanimak istediigni soyledi. Bastan aileleri karistirmadan birbirimizi once taniyalim istedim dedi. Son iki uc aydir daha sık gorusuyoruz. Haftada uc dort aksam goruntulu konusuyoruz, en az da bir defa bulusuyoruz. Gun icinde bazen hic yazismiyoruz bazi gunler yazistigimiz da oluyor ama su var kendisi yedi gun gec saate kadar calisiyor zaten.

simdi benim kafama takilan biz Şu an cok da fazla ilerlemedik. Canimli cicimli de konusmayiz pek. Bu sekilde ilerleme olur mu ki? Simdiye kadar konustugum erkekler daha cok cabalarda ilerlemesi icin sanki bu daha agirdan aliyor ya da belki aniden ilerletecek anlamadim ki?
Hala sevgili olamadik ama ayni yogunlukta konusuyoruz bunun sonu nereye gider?
Cevapla