Yatağa yemek getirmek romantiklik mi , günah mı , yoksa kılıbıklık mı...
#emre00


İlk o bana getiriyormuş gibi düşünelim bence romantik ilk kahvaltıyı ardından onu yerim.
Benim ona götürdüğümü düşünürsek kesin çay olurdu bu sefer olmadık yere filan dökülür şırdan yapmayalım heyecan yaparım ben ama kılıbıklık değil romantiklik😂🙄
Bana romantik gelmez , yatakta yemek yemek bana göre değil. Mutfakta hazırlayıp beni öperek uyandırıp hazır kurulu sofraya davet etmesi çok daha cazip gelir.
Kılıbıklık değildir ama çokta orijinal bir fikir olmadığından romantikte diyemem.
Bana göre romantikliğe giriyor. Zaten yataktan çıktığımız olmayacağı için böyle bir çözüm yolu bulmuş olabiliriz aramızda kesin o getirr çünkü ben bir şey yapmayı bilmiyorum, mutfaktan baya uzağım sadece yatak okey 👌
Yani bence romantiklik değil Kılıbıklık da değil yatağa yemek getirilmesine karşıyım çünkü yemeğin yeri mutfaktır benim için ben böyle düşünüyorum romantiklik bambaşka bir şey
eyvallah reis.
Cevap
10Cevap
O yatağa yemek dökülünce ortada romantiklik falan kalmıyor. Mutfakta yapsın romantikliğini😄
Yatağa getirmesine gerek yok, çok istiyorsa mutfağa hazırlayabilir.
Yatakta dökülür, günah olur gerek yok.
Romantiklik ama gerek yok. Mutfakta bir işi de onun yapması, mesela yumurta kırması, çay demlemesi daha ince ve hoş olur.
saçmalık
gider adam gibi masada yaparsın kahvaltını yatakta kahvaltı ne akm ya
her yere dökülecek bir de
İkiside değil bide yatağa dökülür falan tovbe sonra o tepsiyi getirenjn kafasına geciririm kim temizliycek oralari
Yatakta yemek yenir mi ya bir dökülse varya, yataktan çıkmaz he, hiç sevmediğim şeyler, masada yiyin, yatakta yemeyin.
Bence sadece saçma. Masaya kahvaltı hazırlanıp sürpriz yapılabilir. Yatakta yemek mi yenir. Hiç sevmediğim şeyler..
Adı ne olursa olsun, sevdiğim insan mutlu ise yaparım. Dünyaya huzur ve mutluluk içinde yaşamaya geldim.
Arada böyle romantik şeyler yapılmalı ilişkiyi canlı tutmak için.
Romantik olarak görülebilir.
Lâkin bana kalsa uygun bişey değil yatakta herhangi birşey yenmesi.
Her şeyin bir usulü var yemek sofrada yenmeli yatak uyumak dinlenmek için.
Yatakta yemek yenmez/ yenmemeli bence o yüzden hiç biri
çıplaksan günah değilsende duruma bakar arvattan korkuyosan kılıbılıktır başkada romantikliktir
Bence pasaklılık. Efendi gibi masada yemek varken yatak ne alaka
İkiside değil bence. Ben sevmiyorum. Yemek dediğin yatakta yenilmez.
Vallaha carpilirsak o zaman anlarız yatakta yemek yemeyi 😂😂😂
Yatağı karınca basar yahu 🤣🤣masa vs varken
Özenti bir olay bence bu ne romantizm ne kılıbıklık
Ay hiç sevmem ne romantik ne kılıbıklık nimet yatağa gelir mi
Romantiklik ve bunu yapan erkek kadının gönlünü fetheder
Romantik ama yatakta yemem getirse de her yer pis olur
Yatakta karıca beslemek için ideal bir durumdur, gereksiz.
İkisi de değil. Saçmalık. Yatakta yemez yenmez yahu 😣
romantik bulmuyorum ama şimdi kime sorsan kahvaltı götür yayaga çiçek al vs diyor bu yüzden oda romantiklik olsun beğensin hoşuna gider diye yapıyordur bu yüzden tatlı bir davranış
Romantizmi bu tür eylemlere bağlamıyorum. Kılıbık olmakla da ilgisi yok. Yemek neden yatakta yenilir onu da bu yaşıma dek anlamış değilim
Romantizmin doruğu 😍😍😍😍ne kilibikliği? Cok tatli 😍😍😍😍😍😍😍
Kılıbık diyen geri kafalıdır BENCE (eksilemeyin sakın bence diyorum) bana göre romantiktir.
Yatakta yemem ya yattigin yerde yemek mi yenir
Yatakta yemek mi yenir yahu.
Günah ya kırıntı falan dökülür ne gerek var 😀🤭
Yatakta yemek yemedim yemek istemem 🤭
Saçma yatakta yemek mi yenir olm masa yok mu
Günahtır nimete saygısızlıktır
Yatakta yemek yemiyorum, yedirtmem de😂
İkisi de değil
Yatakta yemeğin ne işi var?
Romantik diyorlar agaaa var mı oyle tocalar😂😂
Yatakta yemeğin ne işi var bana çok saçma geliyor.
Gereksiz bir davranış
Yani yatak kirlenir böcek falan doluşur.
Sevmiyorm yatakta yemek yemeyi...
Yatağa yemek getirmem valla bana getirsin hatun
Hiçbir şey değil bence gereksiz şov.
Kalkıp kendi alabilir ama enayiliktir bu
Öküzlük, yatakta yemek yenmez
Yatakta yemek yenmez çarpılırız
arada bir olursa romantiklik olur
arada bir olursa romantiklik..
Çok tatlı ve güzel bir şey romantiklik tabiki
Romantiklik
Güzel bir olay bence
Kıroluk
Romantikliktir.
Fakat ben sevmem öyle şeyleri
Bence çok hoş
Romantiklik
iş çıkarmak 🤣
gereksizlik bence
Yatakta yemek sevmem
saçmalık
Gereksiz bence.
Pislik
Romantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?