#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Birlikte aşkla incelenen menü daha samimi gibi siz ne düşünüyorsunuz? ⭐
#tubasueda 🍀🍀
⭐ Birlikte aşkla incelenen menü daha samimi gibi siz ne düşünüyorsunuz? ⭐
#tubasueda 🍀🍀


Ben dana etini sevmiyorum ama kuzu etini seviyorum balık sevmiyorum ama mezeleri çok seviyorum. Belki benim sevdiğim şeyleri sevmiyor yemek istemiyor niye mecbur tutayım. Herkes kendi yiyeceğini kendi seçsin.
Birlikte karar vermek önemli, öyle daha romantik.
Yeni bir şey denenecekse birlikle seçilebilir
Cevap
7Cevap
İkisindede romantiklik aramam, acıkmışız yemek seçmenin neresi romantik djskdjs
Ayrı ayrı olmalı ne yiyeceğine karışmak veya zorlamak saçma
Menüyü birlikte incelemek daha mantıklı ve romantiğimsi bir karar
Bence de 😃
Sevdiğimle birlikte menüyü seçmeyi tercih ederdim.. böylelikle daha samimi olur diye düşünüyorum🥰😇
Sevdiğim bir yemeği sevdiğim insanla yemek daha romantik. Ayrı ayrı bakıp aynı yemeğe karar vermek
Valla yiyeceğim yemekte hassas olduğum için ayrı ayrı bakılmasını tercih ederim 😅
Menūye birlikte bakıp karar vermek gūzel olurdu
Ben yemek çok seçerim bundan dolayı tek başıma karar vermek isterim
Ayrı ayrı incelerim.
Ben her zaman partnerime uyarım.
Eğer romantik bir yemekse menünün hiç önemi yok 🍰
Birlikte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?