Benim o kadar ahımı aldı, o kadar haksızlık etti yalanlar söyledi. Ama aylardır başkasıyla mutlu. Adalet bu mu?

Bana geri dönmesini falan istemiyorum ama bana yaptığını çeksin istiyorum o kadar uzdu ağlattı haksızlık etti ki bana. Bir suru yalanlar söyledi. Sonradan anladım her şeyi tabi, ah ettim yalan degil cok ettim canım yandı hala da yanıyor. Beni gördüğünde bakıyor sürekli. Ama 9aydır falan başkasıyla mutlular. Ben üzülürken nasıl mutlu oluyorlar bir de mutsuzluk üzerine kurulmaz mutluluk derler ama bal gibi de mutlular
Benim o kadar ahımı aldı, o kadar haksızlık etti yalanlar söyledi. Ama aylardır başkasıyla mutlu. Adalet bu mu?
Cevapla