Beni aylarca aldattı ben hala kötülükleri yaşıyorum mutsuzum o mutlu, bu mu adalet?

Aylardır geceleri 1 saat ya da daha fazla biriyle sesli telefonda konuşuyor ve konuşmalarla ilgili iki kez yalan söyledi. Ayrıyız Kanıt yok. Bulamıyorum. okulumu mahvetti sağlığımı bozdu o hala mutlu konuşuyor geceleri ben hala mutsuzum kötü şeyler yaşıyorum. Allah a inancım azalıyor Allah’la arama bile girdi şerefsiz. Nasıl hala mutlu olur Allah adaletliyse?

Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi yorumlar yapın doğru düzgün yorum yapacaklar yazsın
Beni aylarca aldattı ben hala kötülükleri yaşıyorum mutsuzum o mutlu, bu mu adalet?
Cevapla