şimdi biz bunu ne yapalım diyeceksiniz, sevgilim beni gerçekten çok seviyor beraber yaşıyoruz bir tane çocuğu var ve çocuğunu kendi kızım gibi seviyorum o da beni annesi gibi seviyor... sevgilim bana hem babalık hem sevgililik yapıyor başkaları ilişkimizi bilmiyor yaş farkımızdan dolayı yargılanırız diye manevi babam olarak biliyorlar... bilinçli biri olduğum için beni istismar etmediğinin farkındayım çünkü gerçekten sevgisini sonuna kadar veriyor ilgileniyor hem kızından ayırmıyor hem de aşkını veriyor anne ve babasız büyümüş biri olarak bundan çok memnunum, ama ya ilerde benden sıkılırsa diye düşünmeden edemiyorum onun için fazla çocuksuyum beni olduğum gibi seviyor ve sadece sevgilisi olarak görmediğinin de farkındayım yakında 20 olacağım ve 2 yılda aile gibi olduk onunla bebeğiyle... geçmişi olan çocuklu bir adam benden daha güzel bir sürü olgun kadın var ya bana ilgi vermekten sıkılırsa? benim kimsem yok bu hayatta ve en çok korktuğum şey bırakması yetimhanede büyümüş biriyim ben ve gerçek sevgiyi, ilgiyi, şefkati ondan aldım konu maddi durum değil yanlış anlamayın ayaklarım üzerinde durabileceğimi biliyorum ama onun sevgisine o kadar alıştım ki... şu 2 yılda biraz olsun uzaklaşmadık kavga ettiğimiz tabii ki oldu ama bunlar daha çok baba kız kavgaları gibiydi uzaklaştıracak kavgalar değildi bir yanlışını da asla görmedim ama korkularımın önüne geçemiyorum... ilk tanıştığımızda benim yaşımda evlenseydi benim kadar çocuğu olacağını söyleyip reddetmişti mesela, ben baya peşinden koştum... sonra gidecek yerim olmadığı bi gün bana üzülüp evine aldı beni ve konuşurken her şeyi anlattım ona hayatım hakkında onlarla yaşamamı istedi sonra... zamanla da her şey gelişti... mesela ya bi şeyleri zorunda hissettiği için yaşıyorsa bana aslında o gözle bakmıyorsa? çok paranoyaklık ediyorum ama elimde değil... belirli bi cinsel hayatımızda var ve ne zaman birlikte olsak sonrasında bebek gibi ilgileniyor benimle üstümü giydiriyor yıkıyor... mesela kokum olmadan uyuyamıyor artık
Güncellemeler
+1 yıl
şunu yanlış anlayanlar olmuş bebeğin zaten bakıcısı var demek istediğim onu çok sevdiğim onunda beni çok sevdiği annesi gibi gördüğüydü bebeğine bakmıyorum okuyorum eğitimimden geri kalmamı istemiyor zaten ayrıca o ne kadar karşı çıksa da çalışıyorum da
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer