Bir buçuk yıl sonra gelen eski sevgili ve bendeki değişimler... Sizce doğru mu yapıyorum?

Merhaba, 21 yaşımda üniversite okuyan biriyim. Sizlere bir şey danışmak istiyorum, bir buçuk yıl önce sona eren ve iki yıllık bir ilişkim vardı. Aileme anlatınca ve bazı ciddi sebeplerden dolayı ayrıldık, daha sonrada kendisi başka kızlarla konuşmaya devam etti, o kızlardan biri de bana ulaştı , bende bu şekilde öğrendim, neyse çok kötü şeyler yaşadık. Ailemde ondan nefret etti artık, bende asla unutamayacağım sözleri duydum ağzından. Bu geçen bir buçuk yılda kendimde kişisel olarak çok büyük bir gelişme kattettim, zaten gelecekteki mesleki hayalleriminde peşini bırakmadım , hemşirelik okuyorum fakat tıpa tekrardan hazırlanıyorum. Ayrılık sonrası çok büyük çöküş ama sonrasında da çok büyük bir yükseliş yaşadım. Eski sevgilimde uzman çavuşdu , değişime kapalı, kendi yağında kavrulan, sigara alkol ne ararsanız var, ben ise hiç alkol sigara kullanmadım. Dinine düşkün bir ailem var. Nasıl olduda sevdim bilmiyorum ama çok da büyük bir aşk yaşadık, Neyse sorum şu, bir buçuk yıl sonra yazdı bana, ağlayarak konuşuyor , sevmekten vazgeçmediğini, kimsede beni bulamadığını, benimle tekrar olmak istediğini vesaire bu tarz şeyler söylüyordu. Ben ise olmaz, seninle aynı yola çıkmaktan korkuyorum, tekrar eskiye dönmekten korkuyorum, hayallerim hedeflerimin peşindeyim dedim. O ise üstelemekte. Şimdi şöyle bir şey daha var ki bu durum benim için çok önemli. Ben dinime düşkün biriyim , tam mükemmel yaşayamasamda , her geçen gün bunun için çabalayan biriyim, o ise yalnızca elhamdülillah müslümanım diyip geçen dini hayatında yaşamayan biri. Ağzı da bozuk ve dinlemekten çok konuşmayı seven biri, bazen cümlelerimin onun için bir anlam ifade etmediğini düşünüyorum. Bu tarz şeylerden dolayı onunla birlikte olmak istemiyorum ama tabiki bunları da ona pat diye söyleyemiyorum, ben hayatımda kalbinde Allah sevgisi olan, bunu yaşamak için elinden geleni yapan birini istiyorum, hayatta çabalayan, yaşama tutunmayı seven, kendine bilgi katmayı seven , hoş hobileri olan birini istiyorum. Bunları düşünüyorum o yüzden kalbimde ufak bir sevgi kalsa ve çabalayıp tekrar sevebilecegimi bilmeme rağmen istemiyorum. Sizce doğru mu yapıyorum, sizin de düşüncelerinizi merak ettim
Bir buçuk yıl sonra gelen eski sevgili ve bendeki değişimler... Sizce doğru mu yapıyorum?
Cevapla