1 buçuk yıllık ilişkim bitti? Sizce bende önüme baklı mıyım? Detay?

Çok defa ayrılıp barıştık. İlişki içerisinde sürekli kavga sorun sıkıntı. Kendisi öfkeli sinirli her kavgada bana aileme küfür eder. Kısıtlayıcı, kıskanç hastalık derecesinde. Bn 1 buçuk yıldır sabrettim düzelir dedim her yaptığını sineye çektim ama artık bezdim. Huyu çekilmez bu devirde whatsap uygulaması kullanmıyordum, çevremde kız arkadşm dahi yok onun yüzünden. Eve biri gelsede gelmesede görüntülü arar bakar. Daha neler neler.. en sonunda bitirmek istedim evlenince düzelirz diyordu ama kendini kandırmış benide peşinden sürüklemiş.. instagram hesabını açıp önüne geleni eklemiş. Ben yapsam beni kötü ilan eder Sizce bende önüme baklı mıyım yoksa sessiz mi kalmalıyım..

1 buçuk yıllık ilişkim bitti? Sizce bende önüme baklı mıyım? Detay?
Cevapla