Eski nişanlımla barıştım sizce eski bir ilişkiye başlamak ne kadar doğru?

Nisanlimdan ayrildiktan sonra 1 hafta icinden yeni birisi oldu ve o kisinin ne kadar duzenbaz ve yalanci oldugunu kimseye guvenemeyecegimi hayat yüzüme carpti. Sonra nisanlima dondum tekrar (1 sene sonra). Nisanlimla da ilgisizlik yuzunden ayrilmistik ama simdi diyorumki cokta buyuk bir neden degilmis.. acaba yine ilgisizlik olur mu bilmiyorum. Ama su detayi vereyim ilk yuzugu o kargolamisti! Bende haliyle bende kargoladim ve ayrilmistik ama guven problemimiz yoktu aramizda. #aşkilişkileri
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar suanda da diyorum ki hemen evlenelim ama agirdan aliyor yani. Nasil guveniyim hemen falan. Zamaninda ben bunu askerde de bekledim o bekleme donemlerini gectik yani. Hemen evlensek iyi olur. Ama mutlu olabilir miyim? İliskimi 3 yillikti bu arada🩵🩵🩵
Eski nişanlımla barıştım sizce eski bir ilişkiye başlamak ne kadar doğru?
Cevapla