Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar suanda da diyorum ki hemen evlenelim ama agirdan aliyor yani. Nasil guveniyim hemen falan. Zamaninda ben bunu askerde de bekledim o bekleme donemlerini gectik yani. Hemen evlensek iyi olur. Ama mutlu olabilir miyim? İliskimi 3 yillikti bu arada🩵🩵🩵
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bunu barıştıktan sonra değil de önce sorgulaman gerekmiyor muydu
Soyle bakiyorum olaya, guven bazen daha onemli diye. Cunku yeni birini tani vs vs daha cok kiriliyor insan. O guvenli bir liman gibi. Bikere guvensizligimiz yoktu hic. Su devirde herkes herkesi aldatiyor ve bunu onla ayriyken cok gordum oyuzden iyi tarafindan bakmayi deniyorum
Çok ilgiye tav olmak çok sorun getirebilir.
Nisanlim ilgi göstermiyo ki
Onu diyorum, her insan ilgili olmayabiliyor. Dolayısı ile yan unsurlara bakmanız gerek.
Allaha sukur baska kotu yani yok
Karar vermek size düşüyor. Kötü ama ilgili adam mı? İyi ama ilgisiz adam mı?
Cok zor bi karar offf
Hayat sizin. :) Tercih çok basit. Sadece neye katlanamayacağınızı bilmeniz yetiyor.
Eski sevgilimden iyidir yine ya bence o tam bi seytandi
Artık onu siz bileceksiniz.
Hayat benim ama karisigim yardima ihtiyacim var fikirlere ihtiyacim var
Seçim yapabilmenize yardımcı olmak adına bakış açınıza katkıda bulunmaya çalışıyorum ya zaten.
Tercih yapamiyorum
İyiyi seçmek o kadar zor olmamalı
Benim icin herseyi secmek zordur genelde
Bu durum için çok bir şey gelmez elimizden. Olay sizde bitiyor.
Evet cok teşekkür ederim
Çok gitmez gibi iliskiniz
Neden
Eski sorunlar muhtemelen devam edecektir bı yerden sonra kopuş gelir
İkimizde birbirimizin kiymetini anlamis olamaz miyiz
Hayır sadece gittiğiniz yönlerde istediğinizi bulamadığımız için bildik limana sığınma sizinki
Gercekleri duymaktan nefret ediyorum belkide oyle degildir
Dene bakalım ama tünelin ucu dediğime cikaciktir
Cok kotusunuz
Gördüğümu söylüyorum iyi ya da kötü diye taninlamazdim bu durumu
Bence hata
Neden peki?