Aynısını ben yaşadım ki ona söyledim her geçen biraz daha sana bağlanıyorum benimle ciddi değilsen ayrılalım dedim. Hayır ayrılmayalım dedi. Sonuçta doğum günümde başka birisinin olduğunu söyledi ve o kişiyle çok mutlu olduğunu söyleyerek evlendi.
Eminim çok tatlı sevecen ve samimi birisin. 😊 Bu erkekleri takma kafaya ne yaptıklarını bilmezler. Sen kendini bilen biriyle birlikte ol kuzucuk
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok aşık oldum ben ve çok zor bir durumdu yaşadığım çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum o kıza gittiğinde çok mutluydu ama mutlu olmasını istemiyorum
Bizzat yaşandı ve it gibi pisman oldu sonrada tekmeyi ben bastim😉
0
23 Yorumla
Soran
+1 yıl
inşallah benimkide öyle pişman olur o kadar canımı yaktıki. seninkide mi başkasına gitmişti? benimki başkasına gitti hemde çok emin bir şekilde gitti çok mutlu oldu o kızla ama beni ağlatarak bırakıp gitti bana haksızlık ettiğini düşünüyorum mutlu olmasını istemiyorum
Hayır başkası icin gitmedi ama sonuçta terk etti yani ayrılan oydu 2 ay sonra yazmıştı istemedim sonra fake hesaplardan yazdı, araya ortak arkadaş koydu ama değişen birşey olmadı kabul etmedim
Ya illaki üzüleceksin bu normal, çocuk da pisman olacak buna emin ol ama bazı erkekler var ki burnu dusse yere almaz, gururluysa pisman olsada belli etmeyebilir
o da öyle birisi ama gerçekten pişman olmasını çok istiyorum, ben çok anlayış gösterdim çok emek verdim ama hiçe saydı hepsini, iki kavga ettim diye herşeyi silebildi o kavgaları hatırlıyorda iyi şeyleri hatırlamıyor… istediği zaman gitti istedği zaman geldi hep anlayış gösterdim ama sonuç bu oldu, benim gibi olmaz inşallah başka kız ve inşallah değerimi anlayıp pişman olur çünkü bana çok haksızlık yaptığını düşünüyorum
teşekkür ederim evet baktım ona ezberledim resmen videolarını, ben çok sevmiştim o benden ayrılınca dayanamayıp baya peşinden koştum malesef ama heryerden engelledi beni üstelik neredeyse evlenecektik
Ama o atılan engellerin hepsi gecici emin olki yine uğraşsın diye bekliyordur bende engel yemiştim ama sonra bikac aya kaldırdı yazdı istemedim sen uğraşmayınca değere biniyosunn bunu anladım ben
evet aynen öyle yaptı evleneceğimiz evi düğün mekanını konuşuyoduk biz aileleri ne zaman tanıştıracağımızı hangi mobilyaları alacağımızı, bikaç hafta sonrasında kavga ettik o kavgada beni terketti barışalım diye uğraştım istemedi engelledi sonra başka kıza gitti çok canım yandı ne çektim tahmin edemezsin o dönem üzüntüden
Valla anlayabiliyorum benim eskide başkası için gitmesede terk etti yani ayrıldı, ayrilir ayrılmaz hemen çıkardigim kızları ekledi en sinir olduğum sey budur mesela ayrılır ayrılmaz karı kız da eklemezsin yani gördükçe mideme agrilar giriyoduu benide cok etkilemisti cunku ilk sevgilimdi ne yapacagimi bilmez durumdaydım ama atlattım yinede bi şekilde
Benim ondan sonra bi ilişkim oldu onunda konuştuğu olduu ustelik ismide benle ayniydi nasıl tiksindim varya daha bikac öncesine kadar bana istek atıyordu dedim ya engelledim diye artik atamaz
senin ilişkin devam ediyor mu hala? ayrıldıktan ne kadar süre sonra başkasını sevebildin? biz ayrılalı 2 ay oldu, benimkide başkasıyla yapamasın istiyorum
5 6 ay geçmişti sanırım ustunden konusma evresi derken sevgili olduk 😄evet ilk basta başkasına alışmak sil bastan konuşmak zor gelmişti ama nereye kadar olmayan biriyle olduracagim bunları düşünerek zaten onu kabul etmedim
evet bencede zaten sevmiyorum artık dedi başkasını seviyorum dedi başka kıza gitti o kızla çok mutluydu ama mutlu olmasını istemiyorum hiç pişman olmaz mı? ayrılmadan 1 ay öncesinde biz evlilik planı yapıyoduk o aşamadaydık ve sonra böyle yaptı çok canımı yaktı
o daha iyisiyle hep iyi mi devam edecekler hep mutlu mu kalacaklar? beni çok üzdü çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
hep onla mutlu mu devam edecekler? çok canımı yaktı benim aşk sevgi böyle kolay mı nasıl hemen başkasını sevdi? çok üzdü beni mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
ben sevgili olup mutlu olsam bile onun mutlu olmasını istemiyorum başka birisiyle. ben çünkü onun için çok emek verdim çok sabrettim çok sevdim o ise beni ağlatarak bırakıp başkasına gitti
Özler , bir pişmanlık olabilir ama değişeceğini kesinlikle zannetmem. Çünkü biyleleri bir süre sonra darbeyi eskisinden daha ağır indirir. Misal evliliğe dönüştü diyelim, çok kötü şekilde terkeder. Sanki kader gibi yüzlerce örneği var hayatta. Şansı verirsin, yaşarken ölümden daha da agirini yapar.
Bırak dağınık kalsın hayatına ciddi. baska yön ver
karşıdaki kız daha ilerisini yapcak bir kız rakip güçlü. çok canımı yaktı başka kıza gitti ama mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
Hemde nasıl olur bilemezsin. Erkeğin doğasında var. Hele sen birde yeni bir erkekle foto paylaş sosyal medyada baksen nasıl kuduruyor. Sen vurdumduymaz ol. Kovalama aksine kovalanan ol.
kovalamasam şu an sevinir zaten istediği oydu. beni bırakıp gitti. umarım senin dediğin gibi olur. bensiz mutlu olmasını istemiyorum benim onu ne kadar sevdiğimi kimsenin ben gibi olmayacağını hissetsin istiyorum
evlilik aşamasındaydık bir ay sonra kavga ettik ve başkasına gitti, bir ay sonra nasıl başkasını sevdi anlamıyorum çok canımı yaktı o kıza gidip onla mutlu oldu ama bana haksızlık ettiğini düşünüyorum mutlu olmasını istemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Özler belki ama sen seni terkeden erkeği bekleyerek kendine haksızlık etmeyecek misin
yok unutmaya çalışıyorum unutmaya başladım ama çok canımı yaktı o yüzden mutlu olmasını istemiyorum
Umursamaya devam ediyorsun
öyle kolay değil tabikide umursuyorum evlilik aşamasındaydık beni terketti
Diğerinden tekme yerse sana geri dönmeyi deneyebilir
çok canımı yaktı o kıza gittiğinde çok mutluydu mutlu olmasını istemiyorum ben çok aşıktım bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
Aynısını ben yaşadım ki ona söyledim her geçen biraz daha sana bağlanıyorum benimle ciddi değilsen ayrılalım dedim. Hayır ayrılmayalım dedi. Sonuçta doğum günümde başka birisinin olduğunu söyledi ve o kişiyle çok mutlu olduğunu söyleyerek evlendi.
Eminim çok tatlı sevecen ve samimi birisin. 😊 Bu erkekleri takma kafaya ne yaptıklarını bilmezler. Sen kendini bilen biriyle birlikte ol kuzucuk
çok aşık oldum ben ve çok zor bir durumdu yaşadığım çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum o kıza gittiğinde çok mutluydu ama mutlu olmasını istemiyorum
İnşallah mutlu olmaz..
Allah kolaylık versin ne diyeyim
Bizzat yaşandı ve it gibi pisman oldu sonrada tekmeyi ben bastim😉
inşallah benimkide öyle pişman olur o kadar canımı yaktıki. seninkide mi başkasına gitmişti? benimki başkasına gitti hemde çok emin bir şekilde gitti çok mutlu oldu o kızla ama beni ağlatarak bırakıp gitti bana haksızlık ettiğini düşünüyorum mutlu olmasını istemiyorum
Hayır başkası icin gitmedi ama sonuçta terk etti yani ayrılan oydu 2 ay sonra yazmıştı istemedim sonra fake hesaplardan yazdı, araya ortak arkadaş koydu ama değişen birşey olmadı kabul etmedim
iyi yapmışsın ben salak gibi özlüyorum bide bana bunları yapanı hala üzülüyorum
Ya illaki üzüleceksin bu normal, çocuk da pisman olacak buna emin ol ama bazı erkekler var ki burnu dusse yere almaz, gururluysa pisman olsada belli etmeyebilir
o da öyle birisi ama gerçekten pişman olmasını çok istiyorum, ben çok anlayış gösterdim çok emek verdim ama hiçe saydı hepsini, iki kavga ettim diye herşeyi silebildi o kavgaları hatırlıyorda iyi şeyleri hatırlamıyor… istediği zaman gitti istedği zaman geldi hep anlayış gösterdim ama sonuç bu oldu, benim gibi olmaz inşallah başka kız ve inşallah değerimi anlayıp pişman olur çünkü bana çok haksızlık yaptığını düşünüyorum
Zaten hep böyle olur insanlar hep kötülüğü hatırlar sanki hic iyi günü geçmemiş gibi düşman olurlar
umarım pişman olur ve hep iyiliklerim gelir aklına
İnsallah umarım sen birşey yapma şu durumda, youtubeda adil yıldırım var her konuda videosu taktiği var adamın bi bak istersen ona
teşekkür ederim evet baktım ona ezberledim resmen videolarını, ben çok sevmiştim o benden ayrılınca dayanamayıp baya peşinden koştum malesef ama heryerden engelledi beni üstelik neredeyse evlenecektik
Ama o atılan engellerin hepsi gecici emin olki yine uğraşsın diye bekliyordur bende engel yemiştim ama sonra bikac aya kaldırdı yazdı istemedim sen uğraşmayınca değere biniyosunn bunu anladım ben
Evlenecektik diyosun bu kadar ciddi iken kendini başkasına atması peki bu yanlış
evet aynen öyle yaptı evleneceğimiz evi düğün mekanını konuşuyoduk biz aileleri ne zaman tanıştıracağımızı hangi mobilyaları alacağımızı, bikaç hafta sonrasında kavga ettik o kavgada beni terketti barışalım diye uğraştım istemedi engelledi sonra başka kıza gitti çok canım yandı ne çektim tahmin edemezsin o dönem üzüntüden
Valla anlayabiliyorum benim eskide başkası için gitmesede terk etti yani ayrıldı, ayrilir ayrılmaz hemen çıkardigim kızları ekledi en sinir olduğum sey budur mesela ayrılır ayrılmaz karı kız da eklemezsin yani gördükçe mideme agrilar giriyoduu benide cok etkilemisti cunku ilk sevgilimdi ne yapacagimi bilmez durumdaydım ama atlattım yinede bi şekilde
evet benimkide ekliyodu, peki seninki şimdi ne yapıyor? ilişki yapabildi mi mutlu oldu mu şimdi başkasıyla?
Benim ondan sonra bi ilişkim oldu onunda konuştuğu olduu ustelik ismide benle ayniydi nasıl tiksindim varya daha bikac öncesine kadar bana istek atıyordu dedim ya engelledim diye artik atamaz
Bikac ay öncesine kadar yazacaktım 😄
senin ilişkin devam ediyor mu hala? ayrıldıktan ne kadar süre sonra başkasını sevebildin? biz ayrılalı 2 ay oldu, benimkide başkasıyla yapamasın istiyorum
5 6 ay geçmişti sanırım ustunden konusma evresi derken sevgili olduk 😄evet ilk basta başkasına alışmak sil bastan konuşmak zor gelmişti ama nereye kadar olmayan biriyle olduracagim bunları düşünerek zaten onu kabul etmedim
doğru iyi yapmışsın ne kötü ya güvenip seviyosun yaralayıp gidiyolar
Evet ama bunlarda tecrube oluyor bize herkese güvenilmez gitmem bırakmam diyenler dahi bırakıp gidiyor 😐
merhaba burdan baya yazıştık ama sana mesaj atmak için takip isteği attım kabul eder misin
Tamam bakayım
sana mesaj atamıyorum ama sen mesaj at istersen bana sana mesaj atılamıyor
Belli olmaz bu anlayış ve kafa denkliğine bağlı bir şey
çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum
İntikam soğuduğunda lezzetli bir aşdır
ben intikam almayı bilmiyorum. ama bensiz mutlu olmasını istemiyorum beni bıraktığına pişman olsun istiyorum
Seni sevse zaten gitmezdi
Ben gittim
@Essrxq iyi halt ettin 😂
evet bencede zaten sevmiyorum artık dedi başkasını seviyorum dedi başka kıza gitti o kızla çok mutluydu ama mutlu olmasını istemiyorum hiç pişman olmaz mı? ayrılmadan 1 ay öncesinde biz evlilik planı yapıyoduk o aşamadaydık ve sonra böyle yaptı çok canımı yaktı
Daha ıyısını bulduysa ozlemeez
o daha iyisiyle hep iyi mi devam edecekler hep mutlu mu kalacaklar? beni çok üzdü çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
Neren özlesin hayatın da Başkası varken
hep onla mutlu mu devam edecekler? çok canımı yaktı benim aşk sevgi böyle kolay mı nasıl hemen başkasını sevdi? çok üzdü beni mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
Seni üzdüyse mutlaka karşılığını alır merak etme sen rahat ol keyfine bak sende bulursun belki bir sevgili
ben sevgili olup mutlu olsam bile onun mutlu olmasını istemiyorum başka birisiyle. ben çünkü onun için çok emek verdim çok sabrettim çok sevdim o ise beni ağlatarak bırakıp başkasına gitti
Olmaz
neden
Özler
gerçekten özler mi çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum
Özler , bir pişmanlık olabilir ama değişeceğini kesinlikle zannetmem. Çünkü biyleleri bir süre sonra darbeyi eskisinden daha ağır indirir. Misal evliliğe dönüştü diyelim, çok kötü şekilde terkeder.
Sanki kader gibi yüzlerce örneği var hayatta.
Şansı verirsin, yaşarken ölümden daha da agirini yapar.
Bırak dağınık kalsın hayatına ciddi. baska yön ver
evet öyle düşünüyorum bende ama onunda hayatına devam edip mutlu olmasını istemiyorum beni çok çok üzdü üzerek ağlatarak gidipte gülmesini istemiyorum
Biz tanişsak olmaz mı? Ben de aynı durumun yanlışlığını yaşıyorum
Olur elbet
gerçekten olur mu çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum
Kimsenin ahi kimseye kalmaz 🙂
inşallah. beni böyle ağlatıp başkasına gitti ya bana bu yaptıklarına çok pişman olsun istiyorum başka birisiyke mutlu olamasın istiyorum
Nde at olsn
karşıdaki kız daha ilerisini yapcak bir kız rakip güçlü. çok canımı yaktı başka kıza gitti ama mutlu olmasını istemiyorum bana haksızlık yaptığını düşünüyorum
Sen daha üstün ol
kime giderse gitsin kimsenin benim gibi olmayacağını hissetsin istiyorum pişman olmasını istiyorum
Nde at
Özleyecek
gerçekten özler mi çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum
Özler merak eder instagrm ve facebook hesabını izler. Seni ister özler ama geri dönemez ben yaşadım. Erkeğin doğasında var
kendi terkettiyse ve kendisi başka kıza gittiyse yinede bu dediklerin olur mu? kendisi beni bıraktı
Hemde nasıl olur bilemezsin. Erkeğin doğasında var. Hele sen birde yeni bir erkekle foto paylaş sosyal medyada baksen nasıl kuduruyor. Sen vurdumduymaz ol. Kovalama aksine kovalanan ol.
kovalamasam şu an sevinir zaten istediği oydu. beni bırakıp gitti. umarım senin dediğin gibi olur. bensiz mutlu olmasını istemiyorum benim onu ne kadar sevdiğimi kimsenin ben gibi olmayacağını hissetsin istiyorum
Öylede olacak canım
ilişkinize bağlı
evlilik aşamasındaydık bir ay sonra kavga ettik ve başkasına gitti, bir ay sonra nasıl başkasını sevdi anlamıyorum çok canımı yaktı o kıza gidip onla mutlu oldu ama bana haksızlık ettiğini düşünüyorum mutlu olmasını istemiyorum
Üzgünüm
pişman olmaz mı diyorsun? çok canımı yaktı mutlu olmasını istemiyorum
Yok be pişman olmaz sende kendi hayatına bak bence ikiniz de mutlu olun
böyle kötülükler yapıpta böyle insanların pişman olmadan mutlu mesut hayatlarına devam etmelerinden nefret ediyorum
Aynen ama onların da karşısına çıkar birgün dert etme ilahi adalet saniye saniye işliyor