
Günün sorusu geldi uyanın hayde🥳🥳🥳

Benden sonra olan bi durumsa; alır boyunun ölçüsünü sonra da yolunu...
Sevgili değil dosttan önemli olan. Yani sevdigim kişi için yol vermem dostuma , ben severken o nasıl öyle bi hataya düşmüş, yaptığı kahbelik yüzünden çıkarırım hayatimdan...
Benim sevdiğimi sevecek insan benim dostum olamaz , ben öyle kahbe bir insan değilsem benim dostum da kahbe olamaz
Vuvvvv
Haklıyım poncik ben işin o kısmındayım, yoksa sevgilimi falan boş işler. Dostluk önemli olan 🤜🤛
üzgünüm vazgeçmem
sevdiğim kişiyi en yakın arkadaşım seviyorsa o benim en yakın arkadaşım değildir
insan arkadaşının namusuna bakar mı
sevdiğimden vazgeçmem
o arkadaşı da anında silerim
Üzülmez misin
elbette üzülürüm
yakın arkadaşımın bana böyle bir şey yapmasından
ama sevgimi aşkımı ona vermem
sen benim sevdiğim kızı seveceksin bir de bana utanmadan yakın arkadaşımsın mı diyorsun yani
derim esirgemem bu lafı
sevmek karsılıklı olur.
benı ıstemıyorsa kım naparsa yapsın banane .
o yuzden sıkıntı yok ..
ama ıkı kısı karsılıklı ıse 3. şahıs defolup gıtmelıdır.
Anladim
dogrusu bence bu sekılde hersey karsılıklı.
Vazgeçmem. Ama zor bir durum cidden.
Aklima Nejat Alp'in bu sarkisi geldi.
Ciftleri piste davet ediyorum.
Doğru demiş ertas
Cevap
18Cevap
Hayır, sonuçta ben o kişiyi sevdiğimde arkadaşımın da onu sevdiğini bilmiyordum ki.
Naparsin bu durumda
Vazgeçmem
Duruma şartlara göre değişir. Kim daha yuzsuzse yol veririm
Test aşaması yani
Kişilere göre değişir
Bir el hareketi vardır nahh anlamına gelir anca onu alır :D
Aaaa 🙈🙈🙈
Nee aaaa :D Öyle tabi sevdiğim kızı kimseye kaptırmam :D
Senin sevdin olmakta zor 😂😂
Ahahah nedenmiş o :D
Sevdiğin kızı korursun aslında ama işte fazla korumak bazen korkutucu olabiliyor kızların gözünde. Kız düşünür hani BEN ayrılırsam bana nolur diye😅
Hmm anladım :D. Koruma kesinlikle korurum ama iş ayrılık raddesine gelmişse önünde durmam. Birbirimize zarar vermememize gerek yok.
Sevdigim kişide onu tercih ediyorsa vazgeçerim aksi takdirde vazgeçmem.
Kötu duygu ama
Evet
Aşk başka arkadaşlık başka, aşık olduğum kadını hicbiseye değişmem 🙄🙄
Dostunu silersin yani
E herıld yaniii 🙄🙄
böyle bir durum olursa ikimizde kızdan vazgeçeriz. o ilişkinin devamı çok sıkıntılı olur
Normal olan budur aslında
Seviyorsam sevdigimde beni seviyorsa vazgecmem tabiki kankada kimmis belki onla omur gecircem sevdigimle
Yani orası öyle
Ya ben sevmiyordum bana yazanlari arkadaslarim seviyor diye tersliyordum
Niye tersliyisun
Napim ben böyleyim
Çok bekler onu avucunu yalasın
Vuvvv şiddetli hatunum 😂😂
😂😂😂😂
ağır mevzu çıkar o vazgeçsin ben niye geçiyorum
Ama dost bu her zaman bulunmaz
Hayır vazgeçmem onun da vazgeçmesi lazım
'ya. benimdir ya başka yok
Ssevdiğim kişiye teklif ederim. Reddederse ikisini başbaşa bırakır ve çekilirim.
vazgeçerim ve vazgeçtiğim oldu
Pişman olmadinmi
hayır olmadım
ben geçerim, başkalarını bilemem
Ben ikisinden de vazgecerdim bu acıya dayanamazdim
Bende yoksa daha çok yorar kalbi
Oh rahatım en yakın arkadaşım yok :D
Iyiki yokk
Vazgeçerim dost benim için sevgiliden daha önemli
Dostun için kalbini üzersin yani
Öyle birsey başıma gelmedi olsa uzak dururum
Amann gelmesin
Vazgeçmem.
Dert ortağın giderse
Seviyorsam vazgeçmem. Güçlü olan kazansın
Mücedele edenmi
Mücadele demeyelim bildiğin savaş :D
Ben polyanna değilim
Arkadaşımı satmam
Arkadaşın seni satarsa
Gerekeni yaparım
Yolları ayirirm
Ama sırf kız istedi diye arkadaşımı satmam
Yapmamın bir çok sebebi var ;
- Kızın kölesi olmamak ve onsuz da bir hayatın olması
- Bu hareketi yaparsan kızın karşısında güçsüz olursun , kız zamanla daha da azgınlaşır hep lafını yaptırmaya çalışır bunun sonucundada seni '' güçlü bir erkek olarak görmez " ve soğumaya başlar.
- Arkadaşımı satarsam. Satıcı bir hain omurgasız bir kişilik olurum. Güvenilir insan imajımın üstü çizilir. Kendime adam demem
Kısacası köpek olmayın insan olun
Hepimiz kısa bir donem yasiyacagiz
Delikanlı gibi yaşayalım , fırıldak olmanın anlamı yok
Lololo ben soruyu yanlış anlamışım
☺☺☺☺
Pardon
Heyecan yapma aga🤣🤣
No heyecan
☺☺☺
Beni sevmiyorsa evet
Senden haber-i yokki daha
O vazgeçer mi?
Vazgeçmez bence
o zaman bende vazgecmem
Arkadaşımı silerim
Ama en yakının herseyini bilen kişi
Hakeden kazansın😂
Düello zamanı 😂😂
vazgeçerim
Dost diyorsun
Yokmu🙄🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?