Lütfen akıl verin kafayı yemek üzereyim ne yapacağım?

Ben 15 yaşında liseye geçmiştim. Muhafazakar bir ailede büyüdüm. Utangaç bir kızdım. Haliyle erkeklerle de hiç konuşmam olmamıştı. Ortaokulda kız erkek sınıfları ayrıydı. Liseye geçince farklı bir ortama girdim ve başlarda zorluk çektim. Sonra yavaş yavaş alıştım. Okulumda benden iki yaş büyük bir erkek vardı. 7-8 ay seni çok seviyorum diye peşimi bırakmadı. Ben ortalamanın üstünde güzellikte bir kızım. Yani bunu kendimi çok beğendiğim için söylemiyorum. Ama olur ya hani çevremizde ne güzel kız dediğimiz, imrendiğimiz. Onlardandım işte. Beni seven erkek ise gerçekten ortalamanın altında. Ben onu istemiyordum. Ama inanın tipim değil diye değil günah diye. Dengim de değildi zaten aile yapımız olsun kafa yapımız olsun. Ben onu ikinci kez reddetmiştim. Konuşurken bir baktım sevgili olduk. Ve sırf üzülür diye ayrılamadım. Onun benden ayrılmasını bekledim. Sonra ona kendimi kaptırdım, gözüm karardı. Ama aşktan değil inanın hiçbir zaman aşık olmadım sadece gözüm döndü gibi oldu kendimi tanıyamadım. İlk zamanlar bana karşı çok ilgiliydi yavaş yavaş farklı birine döndü. Beni kısıtlamaya başladı, arkadaşlarımla aramı bozdu birsürü şey yaptı. Ama ben öyle yaptıkça nedense daha da bağladım kaybetmekten korktum. Sonra iş daha ileri boyutlara gitti. Çok kaçtım yapmamak için ama sırf beni bırakacak korkusuna zina yaptım. Ona aşırı güvendim, her şeyimi anlattım. Attığım adımdan bile haberi vardı. Normalde 5 vakit namaz kılan, Allah'tan çok korkan bir kızdım. Nasıl öyle oldu anlamadım. Sonra beni iyice takmamaya başladı aylarca süründüm resmen peşinden. Sırf ona zorunlu hissettim için birsürü şeye katlandım. En son dayanamayıp ayrıldım. Beni hiçbir yerine takmadı. Ben ondan ayrıldım diye onu üzdüm diye günlerce ağladım. Sonra öğrendim ki bana bağlama büyüsü yapmış. Sürekli tövbe ediyorum Allah'a yalvarıyorum beni affetmesi için. Hiçbir zaman rahat yaşayamıyorum. Hadi diyelim ki Allahım beni affetti. Ben nasıl evlenicem. Eşime ne diyecegim. Çok vicdan azabı çekiyorum. Ölmek istiyorum
Lütfen akıl verin kafayı yemek üzereyim ne yapacağım?
Cevapla