Kafayı yemek üzereyim ne yapmaliyim?

Eşimin doğu görevi çıktı ne lojman çıkti ne de o ilçede ev var eşim ipka verebilirdi ama eşimin babası yap yanıma gel diyor eşim 3 sene doğu yapacak eşim babamgilde kal diyor kendi ailemde kalmamı istemiyor ben orada nasıl yapacağım gitmek istemiyorum ama eşimin ailesi buradan başka nerede kalacaksin diyor ya aram kötu olcak ya da eşimle boşanmaya gidecek

Kafayı yemek üzereyim ne yapmaliyim?
Cevapla