Sizce bir ilişkide her şey beraber mi yapılmalı yani, ortak bir hayat mı yaşanmalı? Yoksa iki tarafın da kendi özel hayatı ve alanı ayrı ayrı yaşamları mı olmalı?#triggerr
Bir ilişkide her şey ortak mı olmalı? Yoksa herkesin ayrı ayrı hayatları mı olmalı?
Bana kalırsa benim aşk ve ilişki anlayışım çok ayrı.. Biriyle her şeyi yapabilmeliyim elbette.. Bundan hem onun hem benim deli gibi keyif almamız şart.. Elbette aşk birlikte birşeyler yaşayınca anlam kazanır ve kuvvetlenir. Ama bu demek değildir ki birbirimizden bağımsız hiçbirşey yapamayız... Elbette insanların ilişki içerisinde de kendi özel alanları olmalı mutlaka.. Öteki türlüsü ilişki değil esaret olur.. İnsanlar birbirine alan tanımazsa zaten o ilişki sağlıklı ilerlemez ve biter. Keyifli geceler..
Doğru olan herkesin kendine ait bir özel alanı olması kendi hayatı olması ve ek olarak birlikte 3. ayrı bir hayat kurmaları. (Ama ben her seyimizin ortak olmasını istememe engel olamiyorum 👉👈)
Hem erkek hemde kadın için kendine ayırabileceği özel zaman dilimleri olmalı bu sayede beraber geçirdiğiniz zamanın kıymeti artar birbirinize anlatacak şeyleriniz birikmiş olur
Bu konuyu uzmanlarda ele alıyor. Ne kadar herşeyi ortak yapılması istense de kendi ozeliniz de olmalı. Özgürlüğünuz bulunmalı. Benliginize saygı duyulmali