www.instagram.com/.../?igsh=MTA3bDFzeWozM3k3eg==
İlişkide anca beraber kanca beraber mi yoksa herkes kendi yoluna mı gitmeli?
www.instagram.com/.../?igsh=MTA3bDFzeWozM3k3eg==
Düşersekte beraber mi düşelim?
Benim için bir ilişki birbirini destekleyerek var olur. Ben onun arkasında duracağım, o benim arkamda duracak. Birbirimizi küçümseyip aşağı çekmek yerine, birbirimizi yükseltmeliyiz (Yükseltmek kelimesini 18+ bağlamayınız).
Hahah hassasiyet için açıklama yapmışsın
Yükselmek kelimesini yanlış anlayan modlar olmasın diye açıkladım 😹. Otu b*ku 18+ yorabilirler.
Doğrudur ama senş demi şikayet edecekler😂
Ederler.
İlişkide bence “anca beraber kanca beraber” kafası güzel ama kör körüne değil 🤝✨ İki tarafın da kendi hayatı, hedefleri, özgürlüğü olmalı, ama zor zamanlarda da “yanındayım” diyebilmeli. Sırf beraber düşelim diye kendini yakmak da sağlıklı değil bence 😅 Sen şu an ilişkide misin, bu soruyu sormanı tetikleyen özel bir durum mu oldu? 💭💬
Cevap
3Cevap
Tabikide ancak beraber olur her şey ama eşim ise sadece
hoş geldin … videoya ne diyorsun
anca beraber kanca beraber
Anca+kanca beraber olmalı yani birlikde çabalamalılar. Her kesin kendi yoluna gitmesi ise anca ayrıldığında olur
Videoya ne diyorsun
Anca beraber kanca beraber bence yoksa yürümez ilişki
Boya b videosuna ne diyorsun
Bence de
Herkes kendi yolunaysa ilişki olur mu o sorduğun soruya bak
Yapay zeka
Birlikte olmadıktan her zaman yanında hissetmedikten sonra ne anlamı kalır ilişkinin
Herkesin kendi yoluna gittiği bir yerde o yol bir daha kesişmez.
Birisi kafa diğeri boyun olmalı.
Kafa sağa boyun sola dönemez.
Boya videosuna ne diyprsun
O ne demek
Giden gitsin umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?